Last year I was.. TAG

persoonlijk lifestyle

Ter gelegenheid van mijn verjaardag later deze week, vul ik de Last year I was tag in, waarin ik ga terugblikken op vorig jaar en dit jaar. Ik ga niet in de inleiding al te veel kletsen, neem er een lekker kopje thee bij en lees mee.

What was the best thing to happen to you last year? What was the best thing that happened to you this year? Moeilijk eigenlijk, er zijn geen grote dingen gebeurd de afgelopen jaren. Ik denk dat het beste wat is gebeurd is het ontmoeten van verschillende mensen, meer mensen en nieuwe vriendschappen sluiten.

What was your fashion sense last year? What is it like this year? Het is niet heel erg veranderd, ik heb nog steeds wel ongeveer dezelfde garderobe. Waar ik vorig jaar heel veel blousjes droeg met een broek (wat ik nog steeds vaak draag hoor) ben ik dit jaar meer jurkjes/rokjes gaan dragen en in de zomer crop tops. Ik denk dat ik meer zelfvertrouwen wat mijn lichaam betreft heb gekregen, ik ben meer durven dragen en daar ben ik blij mee.

What was your make-up like last year? What is it like this year? Mijn make-up is de afgelopen twee jaar niet heel erg veranderd eigenlijk. Ik heb vorig jaar geleerd hoe ik oogschaduw het beste kan aanbrengen, dus dat is toen toegevoegd aan mijn dagelijkse routine. Vorig jaar droeg ik bijna dagelijks een winged eyeliner, dit jaar minder maar nu ben ik dat weer aan het oppakken. Oh, en ik ben meer felle en donkere kleuren gaan dragen dit jaar.

What was your hair style like last year? What is it like this year? Mijn haar is echt niet veranderd. Nog steeds halflang blond haar en ik draag het altijd los. Ik ben wel een beetje van kleur veranderd, meer asblond, maar een minimaal verschil. Vorig jaar stijlde ik het alleen vaker, dit jaar bijna niet meer.

What where your ambitions like last year? What are they this year? Mijn ambities zijn nog steeds hetzelfde, mijn vwo diploma halen (dat gaat komend jaar gebeuren, whaa!) en een studie volgen. Ik weet nog steeds niet welke studie, maar nu ik in mijn examenjaar zit en het echt dichtbij komt ben ik daar wel serieuzer naar gaan zoeken.

What was your fave song last year, compared to this year? Ik denk dat ik de enige ben, maar ik luister niet zoveel muziek. Ik onthoud geen namen, ik ken teksten niet echt uit mijn hoofd en echt een favoriet liedje heb ik ook niet vaak. Mijn smaak is niet echt veranderd, ik luister meestal naar mtv of de top 40 ofzo.

Waarin ben jij veranderd dit jaar ten opzichte van vorig jaar?

Een gedachte over “Last year I was.. TAG

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

