Clarins lip comfort oil – 03 red berry

Clarins lip comfort oil Van mijn tante kreeg ik een hele tijd geleden dit lip comfort oil van Clarins in de kleur 03 red berry, ik maakte foto’s en vervolgens duurde het heel lang voordat ik hem eindelijk eens ging testen. Ik wist niet zo goed wat het was en het maakte me ook niet nieuwsgierig. In het kort kun je zeggen dat dit eigenlijk gewoon een verzorgende lipgloss is. Kijk je mee? 

Dit is een testertje, die mijn tante ergens gratis bij zal hebben gekregen, deze is dus niet te koop. Wil je hem kopen moet je een grotere variant kopen.Clarins lip comfort oil De verpakking komt in een kartonnetje met de productinformatie. Het flesje zelf vind ik best mooi! Deze is natuurlijk extra klein en makkelijk om mee te nemen. Het flesje heeft gouden accenten. Ik heb zelf geen andere producten van Clarins, maar dit heeft wel iets chique.

De applicator is zoals ik die gewend ben van lipgloss, mijn favoriet. Dit werkt heel prettig en precies. Zonder al te veel moeite kreeg ik genoeg product op de applicator en ook dat bracht weer heel makkelijk aan op mijn lippen. Clarins lip comfort oil Het is echt een lipgloss, dus echt gepigmenteerd is ‘ie niet, maar het geeft een extreem mooie glans. Bijna waterig glanzend. Niet echt heel veel glitters, gelukkig maar. Ik vind de lipgloss an sich iets te saai, maar ik kan me voorstellen dat dit over een lippotlood of lipstick heel mooi staat. Of de lip comfort oil ook echt verzorgend werkt, durf ik niet te zeggen maar ik kan wel zeggen dat mijn lippen alles behalve droog waren tijdens en na het gebruikt. Mijn tante gaf hem aan mij omdat zij hem heel plakkerig vond, maar ik vond hem plakken net zoals elke andere gemiddelde lipgloss. Het went wel. Lang zitten blijft ‘ie overigens niet, de glans verdwijnt bij een drankje en met een hapje is zelfs de gezonde gloed die overblijft ook verdwenen.

Het is een fijn product, maar niet helemaal mijn ding. Ik noem het steeds lipgloss, maar ik weet niet of dat echt de bedoeling was. Het is een mooi kleurtje met een rood/roze ondertoon en een hele mooie glans. Voelt prettig aan op de lippen. De houdbaarheid en plakkerigheid is zoals bij elke lipgloss.

De full size variant is bij parfumerieën te koop voor ongeveer €23,00

Ben jij bekend met de Clarins lip comfort oil?

2 gedachtes over “Clarins lip comfort oil – 03 red berry

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

