Mijne favoriete nude nagellak // September 2016

favoriete nude nagellak september 2016Ik kan een felle nagellak best waarderen, maar een mooi natuurlijk lakje vind ik ook prachtig. Voor het artikel van vandaag laat ik mijn vier favoriete nude nageltjes van dit moment zien. Ik heb voor vier verschillende merken gekozen, en allemaal hebben ze een andere kleurtint zodat er voor iedereen wel iets bij zit (denk ik). Kijk je mee? favoriete nude nagellak september 2016Rimmel pro salon – New Romantic // Dit is een mooie lichtroze lak, die bij veel huidskleuren wel past. Ik draag hem zelf meestal met 2 of 3 laagjes zodat ‘ie goed dekt, maar als je van echt natuurlijk houdt is een laagje ook zeer geschikt.

Essie – Go Ginza // Mijn favoriet van dit rijtje. Dit is een off white paars/grijs kleurtje, die ik echt prachtig vind! Essie kan me niet snel teleurstellen, en dat blijkt met deze. Heel lief, mooi kleurtje!

Barry M speed quick dry – pit stop // Deze is ook niet helemaal nude, maar grijs, dus wel heel natuurlijk. Dit vind ik zelf heel mooi en ook mooi te combineren met veel outfits. En droogt lekker snel.

Kiko – 372 // De foto is helaas niet de beste, maar jullie moeten me geloven dat dit echt een nudekleur is! Bruinachtig, maar niet echt bruin. Het matcht mijn huidskleur niet echt, dus ik draag hem altijd met een topcoat (zoals op de foto te zien).

Wat is jouw favoriete nude kleurige nagellak?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

