New in // Forever21 fashionably late stoffen tas

forever21 fashionably late tasVorige week liet ik mijn nieuwe schoudertas van Forever21 al zien, vandaag laat ik je mijn andere tas zien die ik kocht. Een canvas tas met de tekst fashionably late erop, die mij op het lijf geschreven is. Ik had nog geen leuke canvas tas om mee te nemen naar de winkel of een andere gelegenheid, maar deze vond ik zo leuk dat ik hem bestelde!forever21 fashionably late tasDe tas is zwart van kleur met witte letters, dat maakt het clean en mooi. Makkelijk te combineren ook. De tekst vind ik helemaal geweldig, zeker in combinatie met de hashtag eronder. Ik denk dat velen van ons snappen hoe het is om fashionably late te zijn en waarom hihi. De tas is groot en er past veel in, maar hij is zeker niet te groot. Dit soort tassen vind ik ideaal om snel mee te nemen allemaal spullen er in te gooien en ready to gooi. De lengte is perfect om over te schouder te dragen. Heel blij mee!

Te koop bij Forever21 (online en waarschijnlijk ook winkel) voor €4,00

4 gedachtes over “New in // Forever21 fashionably late stoffen tas

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

