W7 nail polish // 177 Tinkerbell

W7 nail polish TinkerbellEen tijd geleden won ik een fijn W7 pakketje op Instagram, ik was heel enthousiast en ging de producten gebruiken en testen. De nagellak vond ik er mooi uitzien en zou ik een paar jaar geleden helemaal geweldig hebben gevonden, maar nu had ik zo’n ‘meh’ gevoel. De kleur Tinkerbell, is namelijk een schattig roze kleurtje die heel mooi in het potje uitziet, maar waarvan ik dacht dat ‘ie een simpele topcoat was. Had ik gelijk? 

Laten we beginnen met het uiterlijk. Het potje is lekker groot en ziet er leuk uit. Bol met daarin een feeën mixje van roze met glitters, pretty! Het is geïnspireerd op de bekende OPI lakjes, waarvan ik er ook enkele in mijn stash heb en samen ziet dat er leuk uit.W7 nail polish Tinkerbell

Het gebruik is makkelijk. De dop is matzwart en ligt fijn in de hand, het kwastje heeft een goed formaat en lakken gaat heel prettig. Maar mijn voorspelling kwam uit, het zijn veel glitters met een blanke basislak. Op mijn duim heb ik alleen het W7 lakje gebruikt (twee laagjes), een zeer lichtroze kleur met lekker veel glitters. Op de overige nagels heb ik eerst een nude lakje van Kiko gedaan en daaroverheen een goeie laag glitters. Het nude lakje kleurde lichtjes iets rozer dan dat ‘ie van zichzelf is en dat vind ik zelf erg mooi.

De lak an sich zal ik niet snel gebruiken, maar over een basislak vind ik hem wel mooi! De glitters zijn goed aanwezig en kleuren roze en zilver, erg leuk. Ik heb deze creatie bijna een hele week kunnen dragen zonder dat er chips aanwezig waren. Ook op de duim waar alleen W7 opzat. De droogtijd was gemiddeld.

Het is niet een nagellak wat ik vaak zal dragen, omdat ik hem alleen niet heel mooi vind. Maar in combinatie met een nude lakje of roze nagellak is ‘ie wel heel mooi! De kwaliteit en het uiterlijk van het potje is wel helemaal prima.

Te koop bij diverse webshops en op=op shops voor ongeveer €2,99

Wat vind jij van Tinkerbell?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

