Netflix series // Degrassi, Full House, Gilmore Girls

netflix series september 2016Eens in de zoveel tijd laat ik jullie zien welke series ik zoals kijk of heb gekeken op Netflix. Deze keer laat ik drie series zien die ik voornamelijk in mijn zomervakantie periode heb gekeken. Ik ben zo iemand die makkelijk een (half) seizoen op een vrije zondag kan kijken en dat ga je ook terug zien in deze blogpost. Degrassi next class // Een high school serie waarin ik eerst niet zoveel zin had, maar een vriendin mij aanraadde. Ik begon met kijken en heb het in twee dagen uitgekeken. Het zijn maar twee seizoenen en elke aflevering duurt 20 minuutjes, dus het valt nog wel mee. Het is een typische Amerikaanse high school serie, met het drama over liefdes en vriendschap dat er bij hoort. Leuke personages. Gewoon een leuke serie. De cliffhanger van seizoen 2 heeft me wel echt nieuwsgierig gemaakt naar seizoen 3, dus die mag opschieten. Ik denk dat je wat jonger moet zijn om deze leuk te vinden.

Full house // Voor mijn moeder jeugdsentiment, voor mij helemaal nieuw: full house! Ik heb fuller house eerst gekeken, maar full house is echt zoveel leuker! Het is komedie over drie dochters, hun vader, zijn beste vriend en hun oom (Uncle Jess, ooooh!) die allemaal in één huis wonen. Ik moest er eerlijk gezegd even inkomen, maar uiteindelijk heb ik er echt van genoten. Stephanie is mijn favoriet! Leuk om de kinderen zien op te groeien, ik moest soms echt lachen. Feel good serie.

Gilmore Girls // Deze ben ik op dit moment aan het kijken! Gilmore girls is niet echt een spannende serie, maar toch klik ik steeds op verder kijken. Deze serie gaat over een moeder en dochter in een dorpje waarin veel terugkerende karakters zijn. Rory (dochter) gaat naar school en later studeren en de Lorelai (moeder) is nog jong en werkt. Ik denk dat veel dames deze serie wel zullen waarderen!

Heb jij nog Netflix aanraders?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

