Opgemaakt // September 2016

Opgemaakt september 2016Deze maand zit er een heel mooi kleurpatroon in mijn opgemaakte producten, op het oranje product na dan. Alles is wit met blauw, toevallig! Ik maakte niet zoveel op, vooral de basics maar toch altijd leuk om deze fijne opgemaakte producten met jullie te delen. 

Wattenschijfjes Action // Deze koop ik heel vaak, maak ik snel op en komt dus regelmatig voorbij in deze artikelen. Prima wattenschijfjes voor een klein prijsje.

Dove cotton soft deodorant // Ik gebruik eigenlijk altijd Dove deo’s en deze is volgensmij niet, ik kende hem iniedergeval niet. Ruikt lekker fris, werkt prima en prikt niet na het scheren. Niet mijn favoriete geur, maar zeker fijn.

Catrice quick dry topcoat // Deze topcoat gebruik ik altijd nadat ik mijn nagels heb gelakt. Het zorgt ervoor dat mijn nagellak sneller droogt, mooi glanst en beschermt het ook nog. Echt een heel fijn product, waar ik niet meer zonder kan. Hij was nog niet helemaal op, er zat nog een bodempje in maar hij was ook verkleurd dus ik heb een nieuwe gekocht.

Kruidvat oog make-up reiniging // Deze komt ook heel vaak voorbij, want ik koop hem steeds opnieuw, dus dat laat wel zien hoe fijn ik deze vind. Ik merk dat ik sowieso heel vaak Kruidvat producten voor reiniging koop omdat het budget is en prima zijn werk doet. Zo ook met deze.

Kruidvat hydro dagcrème // Het tweede potje wat ik van deze dagcrème opmaakte. Prima basic crème. Hydrateerd mijn huid, trekt redelijk snel in en irriteert mijn gevoelige huid niet. Ik heb nu een andere gekocht maar deze zal ik in de toekomst zeker weer een keertje kopen.

Yves Rocher apricot scrub // Ik heb verrassend lang met dit kleine tubetje gezichtsscrub gedaan, maar dat vond ik alleen maar fijn. Dit is echt een prettige scrub, die goed zijn werk doet maar zacht genoeg is voor mijn gevoelige huid. Ik heb nu eentje van Rituals die ik gebruik, maar deze koop ik weer opnieuw.

Wat is het laatste product dat jij opmaakte?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

