Photodiary #45

photodiary september 2016De eerste schoolweek van dit schooljaar is voorbij, en het voelt alsof ik nooit ben weggeweest. Alsof de afgelopen 6 weken van vakantie niet hebben plaatsgevonden.. Anyways, ik begon met een informatiebijeenkomst en daarna begonnen de lessen weer. Ik heb niet heel veel foto’s gemaakt (behalve bovenstaande van instagram), maar zoals altijd laat ik je het toch weer zien. photodiary september 2016Lekker eten zondag! Gegrilde groente met aardappeltjes uit de airfryer. // Dinsdag had ik mijn eerste schooldag die uit een informatiebijeenkomst bestond, bijpraten met iedereen en het rooster ophalen. Voordat ik mezelf naar school kon slepen, haalde ik een koffie. Ik moet de Kiosk toch even credits geven, want zij maken de lekkerste to go cappuccino van het station. // Na school ging ik naar het winkelcentrum om een paar boodschappen te doen, geld te pinnen (om koffies te kunnen halen hihi) en even naar de Etos te gaan. Thuis kaftte ik mijn boeken en plofte ik neer op de pak met een sapje, het echte leven gaat weer beginnen..photodiary september 2016Donderdag maakte we een lekkere koude pastasalade met groente. Want wat was het warm. Dit is echt lekker als avondeten, maar misschien nog lekkerder las lunch. // De nieuwe bioscoop in de buurt is een tijdje geleden geopend en die bezochten we. Ik krijg altijd zo’n fijn gevoel als ik in de bios rondloop. // Vrijdag is frietdag, normaal bij opa en oma maar omdat zij heerlijk aan het genieten waren op vakantie, deden we het thuis maar. Om het nog een beetje gezond te maken, nam ik er wat komkommer en tomaatjes bij.

Is het echte leven bij jou ook weer begonnen?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

