The truth about you tag

persoonlijk lifestyle

Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een persoonlijke tag, zodat jullie me beter kunnen leren kennen. Bij tags komen er meestal vragen voorbij met onderwerpen waarop ik zelf nooit zou komen. Deze tag is in vier delen verdeeld. Neem er een kopje thee bij en lees gezellig mee. 

ME

How would you best describe yourself in three words? Ik zou mezelf omschrijven als rustig, verzorgend en betrouwbaar. Rustig omdat ik van nature graag op de achtergrond blijf, verlegen en niet zo van aandacht houd. Met verzorgend bedoel ik dat ik als we weggaan ik degene ben die paracetamol en zakdoekjes meeheeft. Maar ook dat ik er altijd voor anderen zal zijn, het hun makkelijk en fijn wil maken. Betrouwbaar heeft een beetje met dat laatste te maken, ik ben er altijd voor anderen. Ik luister naar de verhalen van vriendinnen, ik probeer hun te helpen of gewoon een luisterend oor te zijn.

What is your biggest achievement so far? Lastig! Ik heb het niet zo zeer over een diploma, maar de manier waarop ik ben gegroeid de afgelopen jaren. Ik heb therapie gehad (niks ernstigs) en dat heeft me in de positieve zin veranderd. Ik ben positiever en optimistischer, socialer, ik zit beter in mijn vel.

What are some of your main hobbies? Bloggen en make-up! Make-up klinkt altijd heel oppervlakkig maar ik kan er ontzettend van genieten om ’s ochtend een mooie ooglook te maken of mijn favoriete blush te gebruiken. Maar ook series kijken en gezellige dingen met vrienden doen staan hoog op mijn lijstje.

What is your favourite quality about yourself? Pfoe, door deze vraag in combinatie met de eerste lijkt het alsof ik heel positief over mezelf denk haha. Maar ik val in herhaling, ik ben er blij mee dat ik niet mezelf, maar andere voorop kan stellen. Ik vind egoïsme een hele erge eigenschap. Kijk, soms moet je jezelf het belangrijkste vinden en egoïstisch zijn, absoluut. Maar niet altijd, vind ik.

BLOG

What do you find to be the hardest part of blogging? De tijd die erin gestoken wordt is moeilijk. Zeker in combinatie met school (ik ga naar mijn eindexamenjaar vwo) is het niet altijd te combineren. School gaat voor en daarnaast is het sociale leven ook gewoon belangrijk, daarna komt bloggen pas. Dus soms komt er een tijdje (bijna) niks online en dan baal ik.

What is your main blogging goal for the rest of the year? Ik vind het belangrijk om mezelf te zien groeien. In het maken van foto’s, het regelmatig uploaden, dat soort dingen. Daarnaast is het groeien van volgers ook altijd leuk en waardering.

BEAUTY

If you could own one specific type of makeup product what would it be and why? Mascara, omdat een mooie oogopslag al genoeg doet. Wel moeilijk hoor!

If you had your own beauty brand what would you name it and what would you sell? Ik zou mijn echte naam erin verwerken en een heel make-up assortiment aanbieden, want ik kan niet kiezen.

What’s your go to, everyday makeup look at the moment? Velen vinden die al uitgebreid. Foundation, concealer, poeder, bronzer, blush, highlighter, wenkbrauwpoeder, eyeliner, mascara, oogschaduw en lipstick.

Are you more a high-street or high-end kinda gal? I love high end, maar mijn portemonnee laat het niet toe. Dus high-street.

RANDOM

If you created an animal, what featured would it have? Het zou klein, schattig, wit en fluffy zijn.

If you could possess one talent, what talen would it be? Ik zou beter willen kunnen onthouden haha. Ik vergeet alles, moet alles opschrijven en ben altijd belachelijk lang bezig om dingen uit mijn hoofd te leren voor school.

Imagine you’re hosting a special event – what 3 celebrities would you invite and why? Khloé K, Blake Lively & Beyoncé. Want fancy.

If money was no option when it comes to the lifestyle you want to lead, but if you could only live in one other country for te rest of your life, where would you live and why? Amerika lijkt me wel tof. Of Engeland, Londen.

Waar zou jij willen wonen?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

