New month // September

persoonlijk lifestyle

Augustus, de vakantiemaand, is voorbij gevlogen. Whaa! Dat we alweer aan het einde van augustus zijn en september (en school) alweer voor de deur staan, can’t believe it. Maar de kalander zegt toch echt dat waar is, dus het is tijd voor een new month. Ik blik kort terug op de afgelopen maand augustus en vertel jullie mijn plannen voor de nieuwe maand, september.

Augustus // Ik wist nog niet precies wat ik deze maand allemaal ging doen, maar dat is helemaal goed gekomen. Wat was het een fijne maand. Als ik augustus in één woord moet omschrijven? Relaxt. Want dat was deze maand. Ik rustte lekker uit met vooral netflix. Maar ik deed ook leuke dingen: dagjes uit, chillen met vriendinnen, met familie, een weekje Zeeland. Het was heerlijk!

September // In september ga ik rustig beginnen met school, mijn examenjaar! Dat zal wel weer even wennen worden, maar ergens (in een klein hoekje)  heb ik er ook wel zin in, weer wat ritme in mijn leven en al mijn vrienden weer zien die ik in de vakantie heb moeten missen. Omdat het ons examenjaar is, gaan we met z’n allen op werkweek waar ik heel erg naar uit kijk! Oh, en dit is mijn laatste maand als kind, want in oktober word ik 18!

Wat heb jij in het vooruitzicht staan komende maand?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

