Zomervakantie Zeeland 2016

Zeeland 2016Afgelopen week was ik 5 dagen in Zeeland op vakantie samen met mijn ouders. We hadden heel erg veel geluk met het weer, want het zonnetje scheen lekker. Geen Ibiza of Venetië vakantievlogs bij mij, maar een paar foto’s van Zeeland.Zoals ik net al zei was het lekker weer, waardoor we elke dag naar het strand konden. We kwamen maandagmiddag aan en zijn toen vrijwel meteen gegaan, dinsdag en woensdag hebben wij de hele dag aan het strand gelegen. Ik heb zelf niet veel met zwemmen en al helemaal niet in de zee, maar ook was het nu nog heel koud. Ik lag lekker op een handdoek, las tijdschriften, las mijn boek of sliep nog even.

Donderdag ging ik naar Sluis om daar even rond te lopen en wat winkeltjes te bezoeken. Ik vind Sluis een erg gezellige stad, maar het is niet heel bijzonder en we waren dan ook al snel uitgelopen en dus gingen we ’s middags weer naar het strand. Vrijdagochtend gingen we weer lekker naar huis. Zeeland 2016We huurden een chalet in Schoneveld droompark, waar we al eerder zijn geweest. De huisjes zijn altijd goed verzorgd en het is prima leven daar. Ik vind een park altijd wel wat gezelligs hebben. Mensen zeggen je gedag en er hangt een fijne sfeer. Het valt me op dat er zoveel verschillende mensen zijn in dit soort parken: gezinnen met jonge kinderen, gezinnen met oudere kinderen, hele families, jonge koppeltjes, oudere mensen, etc… Ook was het maar een paar minuutjes lopen naar het strand.Zeeland 2016Eten doen wij altijd heel saai, gewoon in het huisje. Frietjes, macaroni, noodles en broodje ei. Elke ochtend haalde we verse broodjes bij het winkeltje. Ook dronk ik lekker veel sapjes en smoothies.

Dit was het vierde of vijfde jaar dat wij niet naar het buitenland op vakantie zijn geweest, maar ik vind dat zelf wel oké. Zeker met dit lekkere weer. Tuurlijk, het is niet zo spannend of indrukwekkend dan wat anderen doen maar ach. Ik hoop wel volgend jaar naar mijn eindexamen vwo met vrienden of mijn beste vriendinnetje op vakantie te gaan, naar het buitenland of ook lekker in eigen land. Maar dat zien we volgend jaar wel …

Waar ben jij op vakantie geweest dit jaar?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

