Opgemaakt // Augustus 2016

opgemaakt augustus 2016Deze maand heb ik niet veel opgemaakt, bijna niks zelfs. Vier producten maar, het waren wel fijne producten. Eindelijk ben ik mijn foundation stash aan het uitdunnen, want je kunt er toch maar ééntje gebruiken. Ik vertel kort hoe ik bovenstaande producten vond. 

Maybelline dream fresh bb cream // Toen deze uitkwam was deze best geliefd in bloggersland volgensmij, althans de hele bb cream trend was toen gaande. Dit is de tweede verpakking die ik hiervan heb opgemaakt en waarschijnlijk ook de laatste. Ik heb zoveel fijnere producten ontdekt en de kleur matcht ook niet perfect bij mijn huid. Een prima bb cream hoor, maar geen favoriet.

Catrice photo finish foundation // Deze was wel groot favoriet! Was, ja, want deze is al een tijdje niet meer te koop. De kleur paste goed bij mijn toch wel lichte huid (zeker als ik onder de zonnebank was geweest), de dekking was perfect en de finish was ook oké. Ik hoor wel vaker goede dingen over Catrice foundation, dus ik ben benieuwd of ze een vervanger hebben gemaakt!

Catrice glamour & doll mascara // Ik vind deze mascara-lijn van Catrice erg fijn! De zwarte was al favoriet, maar ik denk dat ik deze nog net een tikkeltje fijner vond! Fijn kwastje, goed zwart, sepereert de wimpers goed en bleef goed zitten. Budgettopper!

Kruidvat quick & easy nail polish remover // Hoe hebben we ooit (in een ver – ver verleden) zonder dit soort nagellakremover kunnen leven? Ik heb altijd zo’n potje klaarstaan voor de hardnekkige nagellak en deze van Kruidvat eigenmerk is prima! Verwijdert zelf glitter nagellak zonder al te veel moeite.

Was is het laatste product wat jij hebt opgemaakt?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

