Reminder winactie Vichy

Vichy minerale maskers winactieVorige week dinsdag kwam er een leuke winactie online waar maar liefst tien lezeressen kunnen winnen. Omdat het zomer is en ik weet dat velen op vakantie zullen zijn of lekker aan het genieten zijn, plaats ik vandaag een reminder, zodat je mee kunt doen als je dat nog niet doet! Lees verder om te kijken wat je precies kunt winnen en hoe je mee kunt doen.

Wat kun je winnen?

Je kunt een verwenpakketje van Vichy winnen met daarin zes behandelingen (drie maskers die voor twee keer gebruik is)! Het gaat om drie verschillende maskers met natuurlijke ingrediënten en Mineraliserend Thermaal Water van Vichy. De maskers hebben verschillende werkingen: zuiverend, hydrateren en exfoliërend. Er zit zeker wat voor jou bij en wie wilt er nu niet lekker ontspannen met een maskertje op?

Hoe doe je mee?

Heel simpel! Je hoeft alleen maar je gegevens achter te laten op mijn actiesvanvichy pagina (klik)

De winactie duurt tot en met vrijdag 19 augustus 2016. Hierna wordt er contact opgenomen met de winnaars.

Ik hoop dat je net zo enthousiast bent als ik en dat je mee doet! Om mee te doen hoef je alleen maar te reageren op bovenstaande link, maar ik zou het leuk vinden als je mij volgt en eventueel een comment onder deze blogpost achter laat (maar dat is dus niet verplicht).  Succes! – X

Deze winactie is in samenwerking met Vichy

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

