Favorieten // Augustus 2016

Favorieten augustus 2016Het is weer favorieten-tijd! Niet heel ’s zomers zoals ik wel had verwacht, maar ach. Het is van alles wat dit keer, maar helemaal niet veel, het is natuurlijk toch vakantie waarbij make-up loze netflix dagen horen. Kijk je mee?

Rituals miracle scrub // Mijn handen kunnen altijd wel wat verzorging gebruiken. Naast handcrème is een handscrub ook altijd welkom. Deze van Rituals is wel fijn.

Collection lasting perfection foundation // Ook al is het zomer, een foundation kan niet ontbreken in mijn make-up routine. Deze vind ik echt heel fijn!

Catrice prêt-a-colume mascara // Deze mascara heeft me positief verrast. Goed zwart en lekker budget.

Kruidvat hydro nachtcrème // Een nachtcrème is een must. Deze van kruidvat verricht geen wonderen, maar ik prima en lekker budget.

The Body Shop vineyard peach body mist // Dit is een lekker zomers perzik geurtje. Zeker in combinatie met de showergel is een top combinatie.

Wat was jouw favoriet afgelopen maand?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

