Casetastic telefoonhoesje – more issues than vogue

casetastic telefoonhoesje more issues than vogueIk heb nu al een tijdje mijn iPhone 6S maar een echte hoesjescollectie had ik nog niet! Standaard had ik een doorzichtige softcover om mijn telefoon en dat is het. Toen ik de mogelijkheid kreeg om een hoesje van Casetastic te testen was ik meteen enthousiast. Deze webshop heeft een ruime keuze aan telefoonhoesjes voor verschillende toestellen, ik heb er wel even doorheen gescrolled voordat ik mijn keuze kon maken.casetastic telefoonhoesje more issues than vogueIk koos uiteindelijk voor het zwarte exemplaar met daarop de tekst “More issues than vogue”. Die tekst heb ik al vaker op internet voorbij zien komen en vind ik erg leuk. Het uiterlijk vind ik heel classy. Matcht met veel kleding en op foto’s vind ik het ook een leuk detail. Ik denk dat ik deze nog vaker op instagram ga gebruiken. De zijkant is overigens doorzichtig, waar ik zelf heel blij mee was. Ik heb de rosegold iPhone, dus de mooie roze kleur zie je nog aan de zijkant en bij de camera.

Verder ben ik over de kwaliteit ook heel erg te spreken! Het is een softcover, maar voelt wel heel stevig aan. Hij is niet makkelijk om te buigen en ik heb het idee dat mijn iPhone goed beschermd is, wat natuurlijk het belangrijkste is. Het hoesje is 3 mm dik, wat je nauwelijks merkt. De camera en de knopjes aan de zijkant zijn nog steeds goed te gebruiken. casetastic telefoonhoesje more issues than vogueIk ben ook tevreden over de service van Casetastic. Ik had het hoesje een dag nadat ik hem uitkoos al binnen (brievenbuspost), het zat in een doosje en dat zat nog in een envelop met bubbeltjespapier. Heel goed verpakt en je hoesje blijft dus onbeschadigd. Heel fijn!

Te koop bij Casetastic voor €19,99

Wat vind jij van de quote “More issues than vogue”?

Dit product heb ik ontvangen ter review

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

