Photodiary #38

photodiary juli 2016Ik maakte niet zoveel foto’s deze week. Het voelde al als vakantie, maar officieel had ik nog school. Ik leverde mijn boeken in, ruimde mijn kluisje op, kreeg mijn rapport en ging dat vieren door een paar aankopen bij Bershka. Kijk je gezellig mee?photodiary juli 2016Zoals ik in de inleiding al zei, was het tijd om mijn kluisje op te ruimen. Ik vond er van alles in. Toetsen, boeken die nooit gebruikt zijn, boeken die wel gebruikt zijn, verslagen en presentaties, teksten papier, mapjes, van alles! Hij is weer helemaal leeg om volgend jaar opnieuw te starten. // Nadat ik mijn rapport in ontvangst had genomen ging ik heel even naar de Bershka, daar kocht ik drie leuke items. Blij mee! // Zelfgemaakte groene smoothie, yum!
photodiary juli 2016Onbijtje: granola, yoghurt, frambozen en blauwe bessen. Super yummie! // Zondagmiddag lekker genieten op een terrasje, heerlijk weer was het.

Heb jij ook lekker genoten van het weer?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

