Photodiary #25 #26 #27

PicMonkey Collage1Het is even geleden sinds de laatste keer dat ik je meenam in mijn week door middel van foto’s. Ik heb wel al die tijd foto’s gemaakt dus ik laat je toch nog alles zien. Bereid je maar voor op veel foto’s. De laatste week les, de toetsweek en alles daarna. Kijk je mee?PicMonkey Collage2Het was warm weer, dus ijsje! // Eten bij opa en oma thuis. Lekker! // Mooie bloemen bij opa en oma in de tuin.PicMonkey Collage3Leren, leren en leren… // Laatste les M&O met een lolly. Wat heb ik een gezellig jaar gehad. Leuke leraren, vrienden en gezellige lessen. Stiekem ga ik het toch wel een beetje missen deze vakantie. Niet het leren en schoolwerk, maar de contacten. // Het nadeel van met de bus gaan, de AH to go is verleidelijk.. Dit sapje was echt heel lekker trouwens.PicMonkey Collage4Klaar voor de toetsweek! Kauwgum en water zat standaard in mijn tas. // Dat moment wanneer je je beseft dat je je woordenboek bent vergeten. Gelukkig kwamen een vriendin en ik er op tijd achter en konden we nog eentje lenen op school. Uiteindelijk heb ik hem niet gebruikt. // Opa heeft nog zo’n oude klaptelefoon en ik moest er beltegoed opzetten. Wat een klein schermpje. Heel grappig hoe dit ooit heel hip was en nu zelfs ouderwets is.PicMonkey Collage5Wat zei ik je, AH?! Na een toets had ik extreme honger en niks meer bij me. Ik kocht dus een sapje en broodje kaas voor onderweg. // Lunchen met avocado op rijstwafels, erg lekker! // Yoghurt met aardbeien.PicMonkey Collage6Opa en oma willen verhuizen en we gingen een appartement bezoeken. Helaas vonden we het allemaal niks, binnenkort hoeven we nog niet te verhuizen. Daarna gingen we even op een terrasje zitten. // Hierna had ik mijn engels mondeling. Op de foto zit ik te wachten. Ik nam de meest rare posities in, ik was zo zenuwachtig! Gelukkig had ik een hele lieve docente die me zo goed mogelijk probeerde te helpen en me wilde geruststellen, maar het resultaat viel tegen. Hierna baalde ik zo erg en was ik helemaal klaar met school, maar ik moest nog één toets maken de dag erna die ik uiteindelijk ook verpestte. // Een leuke samenwerking voor de blog, er komt een toffe winactie aan!
PicMonkey Collage7
Winkelen met mama en ergens iets drinken. // Mama’s collega is bevallen van een zoontje, we gingen op cadeautjesjacht. Ik vond dit dingetje helemaal geweldig! // Afgelopen week konden we op school onze toetsen gaan inkijken en praatje maken met docenten. Ik noem dit dan ook het jaarlijkse lerarenrondje om docenten aan jouw kant te krijgen. Ik sprak met mijn mentor die door had dat ik een slecht gevoel had en me moed inpraatte, met mijn engels docente sprak ik nog even over het mondeling en ze was zo lief, met mijn nederlands docente die me de laatste periode erg heeft geholpen maakte ik nog een gezellig praatje en met mijn maw-leraar evalueerde ik het jaar even. Ik vind het zelf altijd prettig als leraren een persoonlijk gesprek komen voeren en vragen hoe het is gegaan, want er zijn genoeg leraren die zeggen “hier is je toets, controleer het even en tot ziens!”. Tijdens dit rondje sprak ik met een paar vrienden af om iets te gaan drinken als we klaar waren. Onze groep was uiteindelijk groot en we waren dan ook erg aanwezig op het terras. Ik had een hele gezellig middag met the gang!PicMonkey Collage8Vrijdag had ik mijn wiskunde herkansing. Ik was zenuwachtig en probeerde te negeren dat deze herkansing ging bepalen of ik volgend jaar examen doe of niet. Gelukkig heb ik het net gehaald. Pfoe! Voordat ik naar school ging, deed ik de Libresse armbandjes die je een tijdje geleden kon winnen op de post. Die arme winaressen hebben er door mijn drukte en spanningen iets langer op moeten wachten dan gepland. Ik hoop dat ze (of jullie, als je dit leest) er veel plezier van hebben! // Een ijsje mag niet ontbreken bij het warme weer. // Faves.

Een gedachte over “Photodiary #25 #26 #27

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

