Kneipp douche foam vijgenmelk en arganolie

IMG_1173Mijn moeder en ik zijn dol op Kneipp doucheproducten. De geuren en kwaliteit zijn prima voor de prijs die je betaald. Voor haar verjaardag kocht ik een aantal producten van de vijgenmelk en arganolie lijn, ik heb ze ook getest voor een review. Vandaag is de douche foam aan de beurt.Ingrediënten: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Laureth-4, Isopentane, Glycerin, Isobutane, Parfum (Fragrance), Isopropyl Palmitate, Sorbitol, Argania Spinosa Kernel Oil, Ficus Carica Fruit Extract, Side Adipe Lac, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Limon Peel Oil, Juniperus Virginiana Oil, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Citric Acid, PEG-14M. 

De verpakking vind ik leuk, niet heel bijzonder maar dat hoeft ook niet. De paarse kleur vind ik wel mooi en de tekst is goed te lezen. Ik vind dit soort flessen altijd wel handig onder de douche, hij valt niet snel uit je handen.

Ik gebruik zelf altijd een toefje foam en dat is meer dan genoeg. De foam komt echt als een schuim uit de fles, dus niet als een gel zoals vaak wel het geval is. De foam voelt echt onwijs zacht aan en verdeelt goed over het lichaam. Ik kan echt enorm genieten van dit soort foams. Op onderstaande foto zie je de textuur, het onderste witte bolletje.IMG_1175De geur vind ik subtiel en dat vind ik een voordeel. Mijn moeder en ik vinden hem beiden erg lekker. Beetje zoet, maar absoluut niet overheersend. Ik denk dat veel vrouwen deze kunnen waarderen. Ook blijft de geur niet lang nahangen zodat je naar een ochtenddouche je favoriete parfum zonder problemen kunt opspuiten. Dit soort foams zijn niet verzorgend, maar ik mijn huid wordt er ook niet droger op. Een voedende crème kan nooit kwaad. Daarnaast is ‘ie ook geschikt om te scheren.

De kneipp douchefoam is bij deze goedgekeurd! De foam is ontzettend zacht en voelt heerlijk aan. De geur is lekker en het is echt een verwenmomentje onder de douche. Ik ben benieuwd naar de andere geuren.

Te koop bij diverse drogisterijen voor €6,99

Heb jij wel eens een Kneipp douchefoam gebruikt?

 

Een gedachte over “Kneipp douche foam vijgenmelk en arganolie

  1. Leuke review!
    Ik ben sinds kort fan van de Kneipp Morning Kiss in het oranje flesje. Echt zo’n aparte maar heerlijke geur!
    xx

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

