Update // Juli 2016

persoonlijk lifestyle

Ik kan niet geloven dat het alweer juli is, wat gaat het toch snel. Zoals jullie misschien gemerkt hebben kwam gisteren voor het eerst sinds twee weken weer eens een blogpost online. Dat vind ik erg vervelend, maar ik had het zo druk dat ik geen tijd had om ook maar iets aan beautydiarynl te doen. Nu de zomervakantie eraan komt ben ik weer back on track en wil ik jullie graag even bijpraten.

School // Dit was dus de reden waarom ik zo druk was. De laatste toetsweek van het jaar was voor mij heel belangrijk omdat ik er niet al te best voor stond. Ik schrijf dit op vrijdag en op dit moment weet ik ook niet hoe het is gegaan – ik heb een gevoel natuurlijk en die is niet al te best maar ik blijf positief. Ik weet alleen de cijfers van mijn mondelingen en die waren zo op het randje. Vandaag (dinsdag, wanneer dit online komt) heb ik waarschijnlijk contact gehad met mijn mentor en weet ik meer. Maar daar horen jullie dan wel iets over.

Vakantie // Of ik volgend jaar mijn vwo examen maak of dat ik volgend jaar de vijfde nog een keer doe, vakantie krijg ik sowieso! En wat ben ik daar aan toe. Met onze vriendengroep vier ik een feestje om te vieren dat we het overleefd hebben en ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat er ook nog een vijfde-klas-feest wordt gegeven om het jaar goed uit te gaan. Heel gezellig allemaal! Verdere plannen zijn er nog niet echt, maar dat zie ik vanzelf wel.

Blog // En dan hebben we beautydiarynl natuurlijk ook nog. Sommige bloggers hebben een zomerschema, maar daar doe ik niet aan. Ik probeer gewoon weer het dagelijks bloggen, maar ik beloof niks. In principe is het dus de bedoeling dat we deze zomermaanden hetzelfde schema hanteren als altijd, maar er kan altijd iets tussenkomen. Er staan in ieder geval leuke dingen op de planning (een winactie, maar daar horen jullie later meer over).

Hoe gaat het met jou? Heb je ook lekker vakantie?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

