Photodiary #24

photodiary juni 2016Er is afgelopen week niet veel online gekomen op beautydiarynl, sorry daarvoor. Op instagram daarentegen poste ik wel dagelijks iets. Het was een normale week, waarin ik veel uren in schoolwerk stak. De laatste loodjes van dit schooljaar. Mijn opa en oma kwamen terug van vakantie en ging ik spontaan in mijn eentje winkelen tijdens tussenuren. Kijk je mee?photodiary juni 2016Kersen.. // Maandag kwamen mijn lieve opa en oma terug na twee weken Spanje. Met een lief cadeautje! Ik ben altijd blij als ze weer veilig thuis zijn. // Lekker een wafeltje eten.photodiary juni 2016Donderdag had ik opeens twee tussenuren omdat geschiedenis last minute uitviel. Ik had niks bij me om te leren en aangezien ik de enige ben met geschiedenis van mijn vriendinnen en zij dus allemaal les hadden, was ik alleen. Ik besloot om te gaan winkelen, want, waarom niet? Bij de hema spotte ik dit hoesje, ik vond het wel grappig. // Ik ging even langs Rituals, waar ik een cadeaubon opmaakte. Bij binnenkomst kreeg ik een lekker bekertje thee. Service! // Op de terugweg naar school stopte ik even bij de Albert Heijn om iets te eten en drinken te halen. Het water vond ik niet zo speciaal trouwens.photodiary juni 2016Training presenteren van mijn Nederlands docente. Ik had me blijkbaar niet zo goed voorbereid want toen ik met haar besprak wat ik had gedaan, werd ik alleen gelaten om me iets verder voor te bereiden. Na 10 minuten moest ik gaan presenteren over dit nieuws item. // De Engelenmaker uitgelezen, zeker een aanrader voor je literatuurlijst. // Gisteren was het vaderdag en ik kocht mijn vader deze chocolaatjes. Wij vieren dat verder niet, maar een kleinigheidje is nooit verkeerd.

Heb jij het ook zo druk met school?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

