Photodiary #23

photodiary juni 2016Wat gaat de tijd snel. Ik kan niet geloven dat het alweer juni is, het bijna zomervakantie is, dat mijn kleine vriendje alweer 12 is geworden. Dat moest ik even kwijt haha. Deze week maakte ik veel foto’s van eten, had ik gesprekken met leraren en had ik een verjaardag. Kijk gezellig mee.

Op bovenstaande collage zie je alle beautyfoto’s die ik op instagram postte, het was een goeie week. Ook kwam mijn eerste winactie online op mijn blog, doe dus zeker mee!photodiary juni 2016Wij hebben sinds kort een airfryer en we besloten zondag om lekker frietjes daarin te maken. // Maandag was het veel warmer dan ik had verwacht, ik had twee tussenuurtjes die ik met een paar vriendinnetjes buiten doorbracht. Ik had zo’n zin in ijs en thuis hadden we gelukkig dit lekkere Hertog ijsje liggen. Ik heb er netjes twee dagen over gedaan. // Ik kreeg een Duits toets terug en ik had een 9,8 – heel blij mee! Toen ik mijn enige foutje zag baalde ik wel, het was een domme komma die ik had vergeten omdat die er niet in het Nederlands staat. Ach, ik kon die bijna 10 wel gebruiken. Hard werken wordt beloond.photodiary juni 2016Dinsdag aten wij een lekkere salade met stokbrood. Dit vind ik zo lekker in de zomer. // Woensdag was een beetje een rare dag op school. Ik werd na de les aangesproken door een docente omdat mijn mentor zich zorgen over mijn spreekvaardigheid maakt. Ik heb namelijk heel veel moeite met presentaties en mondelingen, iets wat in VWO5 een belangrijk onderdeel is. Drie uur later zat ik met haar in een lokaal en moest ik na een fijn gesprek een spontane spreekbeurt houden. Ik kon wel janken. Hier gaan we deze laatste weken nog even aan werken en volgend jaar als ik hopelijk in mijn examenjaar zit gaan we verder kijken. // Champignonsoepje. photodiary juni 2016Donderdag gingen wij bij mijn opa en oma eten. Gezellig. // Meloen, yum // Vrijdag was het “zoontje” van goede vrienden van onze familie jarig, dat moesten we vieren! Bij feest hoort taart! // En een drankje. Proost! Het was een hele gezellige avond en toen ons feestvarken al naar bed ging, hebben wij nog lang nagefeest..

Hoe was jouw week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

