Kruidvat spa secrets Miracles of Bali shower foam

Kruidvat spa secrets miracles of bali shower foamDe Spa Secrets collectie van Kruidvat bestaat uit drie geuren, van de andere twee lijnen heb ik de shower foam al eens gehad, dit keer was het tijd voor derde variant – de Miracles of Bali. De geur sprak mij het minst aan (daarom kocht ik deze ook als laatste) maar dat betekent niet dat ik te beroerd ben om deze lijn een kans te geven. Bij deze!Kruidvat spa secrets miracles of bali shower foamDe verpakking vind ik leuk! Het geel vind ik vrolijk, de details en versieringen boven en beneden vind ik mooi. De tekst is goed leesbaar. De fles heeft een normale grootte, ligt fijn in de hand. Het spuitding (hoe heet dat?) werkt erg fijn, er komt snel veel uit. Het uiterlijk staat niet verkeerd in je badkamer.

Zoals ik al zei komt er makkelijk gel uit de fles, want zo begint komt het eruit. Maar al snel daarna verandert het het in een heerlijke schuim. Je hebt niet veel nodig trouwens, maar je kunt natuurlijk ook overdrijven en helemaal genieten. Het schuim verdeelt makkelijk.

Deze foams zijn trouwens ook favoriet bij mij om te scheren. Even snel het schuim meenemen onder je oksels en eroverheen gaan met een scheermesje. Ook je benen kun je hiermee scheren. Snel en makkelijk!Kruidvat spa secrets miracles of bali shower foamJe ziet het al op de foto, maar de schuim is extreem zacht. Echt genieten! De geur is coconut water & frangipani, niet mijn favoriet zoals ik al zei, het is een frisse geur. Gelukkig voor mij blijft de geur na gebruik niet lang hangen. Bij de meeste filialen hangen zo’n ding waar je aan kunt ruiken, je kunt dan makkelijk je favoriet van de drie kiezen. Een schuim is niet het meest verzorgend voor je huid, maar ik vind hem niet uitdrogender dan normaal, maar een bodylotion of iets anders na gebruik kan geen kwaad.

De kwaliteit is net zo goed als de andere twee, maar de gele lijn is niet mijn favoriet. De geur is niet mijn ding, ik denk dat het door het kokoswater komt maar zeker ben ik niet. De schuim zelf is lekker zacht, verdeelt makkelijk en droogt mijn lichaam niet erger uit. Zeker de moeite!

Te koop bij Kruidvat €3,99

Ken jij deze geur? Wat vind jij?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

