Favorieten juni 2016

favorieten juni 2016Favorieten tijd! Eigenlijk alleen maar make-up producten dit keer en geen verzorging, geen idee hoe dat komt, maar dat maakt ook niet uit. Lekker veel budget, altijd fijn. Twee nieuwe producten en die andere zijn herontdekte favorieten. Ik laat het je zien.

Catrice bb all around foundation // Al een hele tijd niet meer in het assortiment en daarom ben ik er extra zuinig mee, maar toen het een paar weken geleden heel erg warm was, moest ik deze gebruiken. De dekking van een foundation, maar net iets luchtiger zoals een bb cream. Top product!

Barry m colour balm – Adam & Eve // Deze lippenbalsem vind ik erg fijn. Ik kocht hem in Londen dus de plaats ik ook bijzonder. Het is een lichtroze kleurtje, ruikt lekker zoet en maakt mijn lippen zacht. Elke ochtend breng ik deze aan als ik mijn make-up aan het doen ben. Groot favoriet dus.

Essence stay matt lip cream – Velvet Rose // Deze schattige lip creams van Essence waren ontzettend populair ooit, ik heb drie kleuren in mijn bezit. Met deze nude kleur heb ik een haat-liefde verhouding, soms zit ‘ie gewoon heel lelijk, maar als mijn lippen velletjesvrij zijn is de kleur prachtig en draagbaar!

Essence all about nude eyeshadow // Dit palletje gebruik ik best vaak, of in elk geval in veel looks gebruik ik een van de kleurtjes. De laatste tijd maak ik graag mijn hele look uit dit palletje. Heel draagbaar voor school, maar toch kun je variëren.

Essence breaking dawn part 2 blush // Een blush oude limited edition van essence die ik er niet zo heel vaak bij pak. De rode kleur vind ik heel mooi maar is niet iets wat ik elke dag draag. Maar als ik hem draag denk ik, wow mooi. Als een soort natuurlijk blos.

Essie – Go Ginza // Mijn nieuwe aanwinst, deze essie nagellak. Een hele toffe kleur! Licht, maar niet wit. Beetje lila/grijs achtig, apart! En de kwaliteit is natuurlijk ook top. Deze ga ik er vaak bijpakken deze zomer.

Wat was jouw favoriet?

2 gedachtes over “Favorieten juni 2016

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

