Kruidvat dagcrème hydro – voor de droge en gevoelige huid

kruidvat hydro dagcrème Stiekem is het al de tweede dat ik deze Kruidvat dagcrème gebruik. Dit verklapt al dat ik tevreden ben, maar ergens kocht ik hem ook opnieuw om alsnog te reviewen, want de eerste keer waren de foto’s mislukt.  Het gaat over de simpele dagcrème van Kruidvat eigenmerk voor de droge en gevoelige huid. Benieuwd waarom ik zo tevreden ben? Lees dan zeker verder!Allereerst de verpakking, die vind ik simpel maar vrolijk! Het potje zit in een blauw doosje, dat vind ik een leuke toevoeging. Op de verpakking voor de droge en gevoelige huid zijn er roze accenten, bij die voor de normale en gemengde huid is dat niet het geval. Het potje zelf is heel simpel, een witte dop. Een tikje goedkoop, maar dat hoort er gewoon bij. Over de crème zat nog een folie, zo weet je zeker dat ‘ie nog niet gebruikt is.

Een potje is natuurlijk niet zo hygiënisch als een tube, maar toch heeft dit mijn voorkeur op een of andere manier. De crème is luchtig, verdeelt goed en trekt best wel snel in. Fijn om ’s ochtends tussen het reinigen en opmaken op te smeren.

Mijn gevoelige huid kan de crème prima hebben, geen irritaties of iets dergelijks. Het droge van mijn huid wordt verminderd, maar niet de 24 uur dat ‘ie belooft. ’s Avonds een lekkere nachtcrème is zeker een must. Maar goed, dat vind ik bij elke crème het geval en dat verwachtte ik ook niet.
kruidvat hydro dagcrème De crème heeft geen duidelijke geur, wat ik erg prettig vindt. Zoals ik al zei trekt de ‘ie snel in en laat hij geen witte waas achter. Soms heb je wel eens dat de combinatie van een dagcrème en een foundation gaat schilferen, maar dat is niet het geval. Mijn gezicht voelt lekker droog aan en vormt een goede basis voor mijn make-up. Verder doet de crème niks speciaals trouwens, maar daar betaal je dan ook niet voor.

Ondanks dat ‘ie niet 24 uur verzorgt zoals wel op de verpakking staat, ben ik tevreden met deze crème. De kruidvat dagcrème heeft een prettige substantie, smeert goed uit en trekt snel in. Geschikt voor mijn droge en gevoelige huid. En je betaalt maar een klein prijsje.

Te koop bij Kruidvat voor €3,49

Ben jij bekend met deze dagcrème van Kruidvat?

4 gedachtes over “Kruidvat dagcrème hydro – voor de droge en gevoelige huid

  1. Ik dacht dat ik dezelfde Crèmes gekocht had om zelf ook te reviewen maar die van mij zien er helemaal anders uit. De crème zelf is meer een gel en heeft een groene waas. Vreemd hè! Misschien heb ik toch een andere versie of een andere formule.

    • Hè, dat is wel vreemd inderdaad! Misschien die voor de gemengde huid? Ik hoop in ieder geval dat die wat jij hebt ook fijn is! – XO

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

