Photodiary #21

photodiary mei 2016Vorige week op een woensdag, maar deze week is ‘ie er gewoon weer op de gebruikelijke maandag! Ik maakte niet heel foto’s, omdat ik vooral aan school werkte ivm deadlinedag, waardoor ik helaas de verjaardag van mijn oom en tante moest missen. Ik verfde mijn haar en mijn lieve mama was jarig. Kijk je mee?

Bovenaan staat weer een collage met alle beautyfoto’s die ik deze week op instagram plaatste. Niet zo heel veel, maar toch aardig wat!photodiary mei 2016Maandag was een typische maandag. Ik had geen zin, ik kwam te laat, waardoor ik er al helemaal geen zin meer had. En ik had ook nog gym, maar door het maandelijkse feestje deed ik niet mee “sorry meneer, ik ben mijn gymspullen vergeten”. Dus zat ik lekker op de bank naar mijn klasgenoten te kijken. // Dinsdag moest ik mij ’s ochtends melden omdat ik dus te laat was de dag ervoor. Deze “regenboog” op mijn laptop maakte mij erg vrolijk ’s ochtends, en ik weet niet waarom eigenlijk. // “Use at least 100 words for this paragraph” nailed it!
photodiary mei 2016Na school even iets te eten halen bij de Lidl. Lekker! // Ik ben zo iemand die vaak te lui is om de agenda te pakken en alles netjes op te schrijven. Even een fotootje maken van het huiswerk is dan wel zo handig. // Vrijdag was de deadlinedag van dit semester; alle verslagen, opdrachten en andere onzin moest ingeleverd worden. // Zaterdag was mijn lieve mama jarig. Ze viert haar verjaardag eigenlijk nooit, maar we besloten wel om ’s middags gezellig ergens een taartje te gaan eten en een paar winkeltjes te bezoeken. Ik nam een lekkere chocoladecake en thee.

Hoe was jouw week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

