New In // Rituals en Essie

IMG_0655Ik doe niet zo vaak new in artikelen, omdat ik toch bijna alles review en anders is het gewoon niet de moeite om te melden. Vandaag doe ik dat wel een keer, omdat ik vier mooie producten kocht waar ik erg blij mee ben. Uitgebreide review van de producten apart komen ook nog online.

Rituals – The ritual of sakura softening rice scrub // Met een cadeaukaart op zak bezocht ik Rituals. Ik was erg benieuwd naar deze lijn, die vernieuwd is (in ieder geval de verpakking) en die ik op verschillende blogs en op instagram voorbij zag komen. Ik koos de scrub omdat ik die wel kan gebruiken. De geur vind ik in ieder geval al heerlijk!

Rituals – The ritual of karma // De verkoopster van de winkel kwam naar me toe en vroeg of ik bekend was met het merk en hun producten, dat ben ik. Ze vertelde me dat ze een nieuwe limited edition hadden, waarvan de verpakkingen me meteen aanspraken. Wat een lief mint kleurtje! Ik koos van de shower foam omdat dat toch wel een van de bekendste producten zijn. Ook deze geur vind ik erg lekker.

Essie – Licorice // Ik had een zwarte nagellak nodig en omdat er een 1+1 gratis actie was bij Kruidvat besloot ik voor Essie te gaan. Normaal vind ik ze erg prijzig, ook al vind ik de kwaliteit geweldig. Maar dit keer besloot ik mezelf te verwennen met twee kleurtjes. Een zwarte nagellak had ik niet meer en deze is heel basic. Hier is als het goed is al een review van verschenen afgelopen week.

Essie – Go Ginza // Het zwarte lakje had ik meteen uitgekozen maar nu moest ik nog een tweede kleurtje kiezen. Zo moeilijk! Ik besloot voor het grijs/paarse lakje, Go Ginza te gaan aangezien ik deze al vaker voorbij had zien komen. Deze heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ben erg benieuwd hoe hij er op mijn nagels uitziet.

Wat is het laatste wat jij kocht?

4 gedachtes over “New In // Rituals en Essie

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

