Past Weeks // mei 2016

persoonlijk lifestyle

In februari is de laatste past weeks online gekomen, we hebben dus twee maanden gemist. Deze maand is ‘ie er wel weer! Ik neem jullie weer eens mee in mijn gedachten. Lekker persoonlijk op deze zondag.

Loving & Liking // Mijn nieuwe Primark pyjama. Het is een hele vrolijke pyjama met felle kleurtjes, maakt me blij hihi!

Enjoying // De vakantie met alles wat daarbij komt. Het lekker niks doen en chillen met netflix, het lunchen met een vriendin, de leuke dagjes weg, het slapen midden op de dag.

Wanting & Wishing // Na mijn shopsessies afgelopen vakantie, ben ik meer dan tevreden.

Bought // Heb je even? Twee Rituals producten (soon on the blog!), een geweldig jurkje, twee shorts, een paar tops – eindelijk de lace up shirts, een pyjama, …

Heard // Not that much…

Reading // De engelenmaker. Een vriendin raadde mij deze aan voor de literatuurlijst en heeft mij het boek geleend dus ik voel me gedwongen om deze snel uit te lezen. Ik ben nog niet zover, maar tot nu toe vind ik het best leuk.

Watching // Gossip Girl (voor de tweede keer) en Modern Family.

Laugh // Dit is een leuk verhaal, maar steeds als ik het vertel aan iemand is het minder leuk. We waren met vier dames een dagje weg, op de terugreis dachten we dat we in de goede trein zaten en toen mensen onze hulp kwamen vragen “is dit de trein naar …” waren wij ervan overtuigd dat dat de andere kant op is. Je voelt hem al aankomen, die mensen zaten wel goed en wij niet. Gelukkig kwamen we er nog net op tijd achter maar hadden helaas wel onze eigen trein gemist en moeten een uur wachten, niet erg hoor, want we konden onze gezellige dag nog even verlengen in een leuk cafeetje. Nooit vier blonde dames alleen laten gaan, het kan gewoon niet goed gaan hihi!

Thought // Niet veel..

Annoyed // Ook niet zo veel eigenlijk. Hè wat saai.

Food & Drinks // Een heerlijke karamel macchiato bij Starbuck, lekkere broodjes gezond met veel groente en een verste munt thee met een broodje gegrilde groente en hummus als lunch. Voordeel van vakantie hebben, lekker vaak buiten de deur lunchen of iets drinken met leuke mensen.

Hoe gaat het?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

