Meivakantie 2016

persoonlijk lifestyleWat was ik toe aan vakantie, gelukkig stond de meivakantie voor de deur. En wat heb ik daar gebruik van gemaakt. Ik heb goed gebruik gemaakt van ons netflix abonnement, deed leuke dingen en genoot gewoon van het niks moet gevoel. Dat is ook de reden waarom ik even niet heb geblogged, ik had er geen energie voor, een aflevering gossip girl was aantrekkelijker. Ach, kan gebeuren.

Rust // Misschien wel het woord dat mijn vakantie het beste omschreef, zeker de eerste dagen. Ik had geen plannen en liet me verrassen. Zoals ik al zei ben ik opnieuw aan gossip girl begonnen, blijft leuk. Ik kleurde bij onder de zonnebank en las een paar bladzijden in mijn boek. De eerste dagen waren best een beetje saai, maar uiteindelijk was dat misschien wat ik nodig had.

Leuke dagjes weg // De tweede week  begon de fun! Ik ging lunchen met mijn beste vriendinnetje, eventjes Q-time en gezellig kletsen. Ik ging een dag winkelen (primark). Ging een dagje naar Leuven omdat een vriendin daar gaat studeren. En daarnaast bracht ik wat tijd door met mijn ouders.

En nu? Nu moet ik weer naar school. Het laatste blok voor de zomervakantie, en wat moet ik nog hard gaan werken. Ik hoop deze weken even lekker te gaan knallen om volgend jaar toch nog mijn examenjaar in te gaan. Het gaat nog spannend worden. Gelukkig is deze week activiteitenweek en heb ik veel vrijheid, daarnaast ga ik ook stage lopen, waar ik stiekem best veel zin in heb.

Had jij ook vakantie?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

