Barry M Cor Balmy! – Adam & Eve

20151221_121956Toen ik in december in Londen was had ik niet heel veel tijd om uitgebreid in de Superdrug rond te neuzen, ik kocht wel een paar items en van Barry M gooide ik ook nog een lippenbalsem in mijn mandje, want je kunt nooit genoeg lippenbalsem hebben. Ik heb eerst mijn Maybelline babylips opgemaakt en toen heb ik pas de Cor Balmy! in de kleur Adam & Eve van Barry M opengemaakt. Vind ik deze net zo fijn als de gehypte babylips?20151221_122006De verpakking vind ik leuk. Lief en schattig! De babyroze kleur is helemaal mijn ding, dat maakt me altijd blij. De tekst vind ik leuk. Het is allemaal simpel, maar wel cute. Echt mijn ding. Het is een handig formaat om mee te nemen.

Ik koos voor de natuurlijke roze kleur, Adam & Eve. De roze kleur omringt een klein wit bolletje, ik denk dat dat echt verzorgt. De roze kleur is heel natuurlijk en geeft eigenlijk geen kleur af, alleen een klein glansje. Ik vind dat zelf wel prettig want ik draag eigenlijk altijd een lippenstift. Maar als je de lippenbalsem ook echt als kleur wilt dragen, heb je genoeg andere keuzes uit de Cor Balmy!-lijn.20151221_122016De geur viel me meteen op, wat een zoete snoepjes geur! Best lekker, maar soms een beetje heftig. Gelukkig ruik je het niet meer nadat je hem hebt aangebracht. Ik vind het vooral een leuk detail. Dat het een stick is maakt het gebruik hygiënisch, elke ochtend breng ik tijdens mijn make-up routine een laagje aan. Dat gaat snel en makkelijk en het intrekken heeft ook niet heel veel tijd nodig. Het is geen wondermiddel voor de kapotte lippen, maar voor de lippen die een laagje verzorging kunnen gebruiken is deze zeker heel geschikt! Hij maakt m’n lippen zacht en verzorgt en vormt een goede basis voordat ik lipstick aanbreng (zelf een matte donkere kleur ziet er mooi uit).

Ik nam hem mee als een lippenbalsem waarvan ik dacht, altijd leuk en nooit een miskoop. Maar hij eindigt toch wel als een favoriet! De verpakking vind ik schattig, hij is snel en makkelijk in gebruik en hij verzorgt mijn lippen ook nog eens goed. Wat wil je nog meer?! Zeker een waardige vervanging voor mijn babylips.

Ik kocht deze in de Superdrug (UK) voor 2-3 pond.

Ben jij bekend met de Cor Balmy!?

Een gedachte over “Barry M Cor Balmy! – Adam & Eve

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

