Catrice Ultimate Stay Lipstick – 020 All that she wants

IMG_0178Laatst was ik in de Kruidvat en daar ging ik opzoek naar een bepaalde kleur lipstick die ik al een tijdje wilde, aangezien ik goede ervaringen heb met de Ultimate Stay Lipstick – lijn nam ik daar een kijkje. Ik koos voor de kleur 020 All that she wants , een kleur waar ik eerder niet naar keek, maar me nu juist heel erg aansprak. Waarom?IMG_0180De huls vind ik erg classy, matt zwart. Mooi! Aan de onderkant plakt een sticker met de kleur en naam erop, handig aangezien ik twee lipsticks van deze lijn heb. De lipstick werkt prettig, hij brengt fijn aan en heeft een rechte vorm. Soms mis ik het puntje om precies te werken, maar uiteindelijk gaat het prima. De kleur is niet volledig matte, maar ook zeker niet glanzend. Ik vind dit prachtig.

Ik gebruik overigens een lippencil hieronder, omdat ik dan net wat beter de vorm van mijn lippen kan aangeven. Maar inprincipe is het niet nodig en kun je prima zonder.PicMonkey Collage

De kleur vind ik moeilijk om te omschrijven. De swatches komen niet overeen met de werkelijke kleur, de kleur zit er tussenin. Iets lichter dan de swatch op de arm, maar iets donkerder lipswatch. Ik zou hem omschrijven als een mauvetint, met een oudroze en bruine touch. Gelukkig kun je hem swatchen in de winkel. Een soort Kylie Jenner kleur. De kleur en finish vind ik beide heel mooi en de kleur blijft heel lang zitten! De kleur vervaagt wel iets, maar wel op een mooie manier. Met een drankje en klein hapje tussendoor kun je er wel een paar uur tegen aan zonder hem te hoeven bijwerken. Ik zelf vind het wel altijd fijn om na de lunch even een touch-up te doen. Maar dat ik persoonlijk en hangt af van je eetpatroon.

And again I fell in love. Ik vind de kleur prachtig, en nieuw in mijn stash. De finish en houdbaarheid vind ik top. De lipstick voelt comfortabel aan. Ik ga snel nog eens een kijkje nemen bij de andere kleuren van deze Catrice lijn, want na twee favorieten moet de rest ook top zijn.

Te koop bij diverse drogisterijen €4,99

Ken jij deze lipstick al?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

