Persoonlijke update // April 2016

persoonlijk lifestyle

Gistermiddag plaatste ik weer eens een artikel, de normaal wekelijkse photodiary, dat was het eerste artikel in bijna een maand tijd. Ik denk dus dat dit een goed moment is om jullie even bij te praten in een persoonlijke update.

School // Dit is meestal de reden van mijn afwezigheid, drukte op school. Ook deze keer is dit weer de schuldige. Iets met praktische opdrachten, presentaties, toetsen, schoolexamens, … Damn. Ik was zo moe, had hoofdpijn en leerde me kapot. Helaas heeft het niet mogen baten, mijn punten zijn niet geweldig. Ik heb al even kort gesproken met een van mijn leraren en ik verwacht heel snel een mailtje van  mijn mentor om een gesprek in te plannen. Even afwachten dus.

Blog // Omdat ik zo moe was, had ik geen energie over om te bloggen. Soms heb je van die momenten, dat je veel liever gaat liggen en naar Netflix kijkt, dat had ik dus. Ook heb ik nagedacht over wat ik wil, ik geniet namelijk nog steeds heel erg van het bloggen. Maar ik heb niet altijd genoeg beauty-producten om te reviewen, dus dan sla ik eens een dag over. Geen probleem. Zo probeer ik meer rust te creëren, ik probeer natuurlijk elke dag iets te posten, maar lukt het niet om wat voor een reden dan ook, dan komt er niks online. Sorry.

En verder … // Verder deed ik leuke dingen met vriendinnen, waardoor ik de zaterdag geen tijd had om te bloggen, had ik vrijdagavond een verjaardag, ik bij familie was of even ging winkelen met mijn moeder. Dan schiet het blogger er bij in. Verder is er een familielid plotseling overleden, waar ik niet te diep op in wil gaan uit privacy en respect, maar we zijn erg geschrokken van dit nieuws.

How’s your life?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

