Photodiary 2016 #10

Photodiary maart 2016Hallo! Deze week heb ik maar weinig foto’s, 5 om precies te zijn. Ik vraag me af hoe dat komt, ik had best een gezellige week. Maar dat betekent niet dat ik vandaag oversla, want ik wil je toch wat meer vertellen over mijn week.Bovenaan zie je drie foto’s die ik op Instagram plaatste, niet zo veel deze week want ik was steeds laat thuis dus dan had ik slecht licht en ik had er geen meer op voorraad staan. Oeps!

Photodiary maart 2016Deze week ging ik naar een voorstelling op school met een paar vriendinnetjes. Heel random tijdens een les besloten een vriendin en ik dat we toch wilden gaan, daar voegden zich nog twee vriendinnen bij toe en er kwam nog wat ‘aanhang’ mee. Die avond kwamen we twee andere vriendinnen tegen en uiteindelijk hebben we een hele leuke, gezellige avond gehad. // Donderdag belde mijn beste vriendin om te vragen of ik zin had om mee te gaan wandelen, tuurlijk! Beweging is altijd een goed idee. Het was lekker weer, de lucht zag er prachtig uit en we hadden het gezellig. Zondag sprak ik met dezelfde vriendin af, maar daar heb ik geen foto’s van.

Had jij ook zo’n gezellige week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

