Photodiary 2016 #9

photodiary februari 2016 Wat baal ik ervan dat er gisteren geen photodiary is online gekomen, die komt al-tijd op maandag online. Sorry dus! Ons internet thuis besloot er zondag mee op te houden, dus ik was niet in de gelegenheid. De rest van de week is er ook niks online gekomen, omdat ik er gewoon niet aan toe kwam door school. Ik baal er ontzettend van en hoop het snel weer op te pakken. Maar voor nu, de photodiary van afgelopen week!
photodiary februari 2016Nageltjes van het eerste gedeelte van de week, roze met glitters. Love it! De tweede helft droeg ik zwarte nagellak, maar daar heb ik geen foto van. // Liefde voor bodybutters en dan vooral die van The Body Shop! // Lip combinatie van de dag. Pink nude.photodiary februari 2016Throwbackje naar Londen. // Deze dingen zijn zo lekker! // Dit was zondag, hatelijk. De hele week had ik al problemen met wifi, maar zondag was de enige dag dat ik de hele dag thuis zat. Heel irritant.photodiary februari 2016Zaterdag ging ik naar de opendag van Tilburg University met twee vriendinnetjes. We gingen met de trein. Heel fijn dat Kruidvat deze kaartjes heeft, dat scheelt een hoop. // We lunchten lekker op de campus, die smoothie was heerlijk! // Deze foto appte ik door naar een ander vriendinnetje “ik voel me al een echte student!”. Ik was naar drie informatiesessies gegaan, maar alleen die van psychologie vond ik oprecht interessant en staat dus nog steeds op mijn lijstje. // En weer in de trein onderweg naar huis. Een koffietje voor mij, en we deelden maltesers, chips en snoepjes. Ik heb een super gezellige dag gehad met deze leukerds en de universiteit vond ik ook leuk, maar of ik hier ook echt heen wil weet ik niet.

Hoe gaat het me jullie?

2 gedachtes over “Photodiary 2016 #9

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

