Photodiary 2016 #7

photodiary februari 2016Wat een fijn weekje was dit, met een paar downs, maar hey, dat hoort er altijd bij. Ik had een weekje vakantie en zoals dat hoort in het zuiden vierde ik carnaval. Vooral veel instagramfoto’s want ik heb twee dagen met lichte migraine (constante hoofdpijn) op de bank gelegen. photodiary februari 2016Zondagmiddag lunchen met een lekker croissantje.. // .. En ’s avonds carnavallen! Daar zijn heel veel leuke foto’s gemaakt, maar die deel ik wegens privacy redenen niet. // Mooie gouden nagellak.photodiary februari 2016Ook in de vakantie wordt aan school gewerkt, ik ben hier bezig met een betoog over dierproeven. Heel interessant! // En tussendoor lekker een Twix eten. // Deze douchegel ben ik aan het opmaken, bijna!photodiary februari 2016Mooie producten! // Liefde voor deze The Body Shop showergels. // Blush.photodiary februari 2016Zo zagen mijn ochtenden er een beetje uit deze week; ontbijten in bed met Netflix. Heel veel afleveringen van The Nanny gekeken. // Diner.. // Mijn beste vriendinnetje en ik zijn beiden single en besloten maar om elkaar Valentijn te zijn. Love her ❤photodiary februari 2016En nog een paar insta-foto’s…

Hoe was jouw week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

