Soap & Glory daily smooth body butter

20151221_114758Vorige week konden jullie al een review van een showergel van Soap & Glory lezen, deze week de body butter. In een andere geur, de daily smooth, namelijk. Toen ik in Boots stond trok deze mijn aandacht, hoe kan een bodybutter in een tube zitten, is het geen bodylotion? Ik nam hem mee.20151221_114803De tube vind ik zo leuk! Niet zo druk als de showergel, maar wel net zo vrolijk! De crème kleur met lichtroze vind ik prachtig! Het lettertype, alles is zo perfect. Mijn complimenten voor Soap&Glory hoor, hun producten zien er allemaal zo leuk uit! Een tube werkt altijd wel prettig en het is natuurlijk ook hygiënisch.

Toen ik hem de eerste keer ging gebruiken was benieuwd, hoe dik zou deze butter zijn? Nou, ik kan je zeggen, best wel dik! Het kwam er ook echt met moeite uit. De structuur is niet zo dik als de dikste The Body Shop bodybutters, maar zeker veel dikker dan een dikke bodylotion. Ik vind het een fijne structuur, voedend genoeg voor de winter, maar niet te dik in de zomer.20151221_114901De boter smeerde goed uit en je hebt niet te veel nodig. Wel duurde het even om in te trekken, maar dat laat zien dat hij wel voedend is. Mijn huid voelde dan ook lekker zacht aan na gebruik. De geur vind ik heerlijk trouwens, ik kan hem niet zo goed omschrijven, maar een hele prettige geur die niet te aanwezig is.

Deze bodybutter heeft me positief verrast! Hij is dikker dan ik had verwacht, meer een bodybutter dan een bodylotion. De verpakking vind ik er leuk uitzien en is hygiënisch, de geur is lekker en hij verzorgt mijn huid goed.

Ik kocht deze bij Boots voor zo’n 5 pond.

Heb jij wel eens gehoord van een bodybutter in een tube?

2 gedachtes over “Soap & Glory daily smooth body butter

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

