Kruidvat aloë vera bodymilk spray

20160109_143802Kennen jullie de Vaseline spray&go’s nog? Dat was een enorme hype in blogland, ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo’n fan van ben, doe mij maar een gewone bodylotion of -butter. Toch nam ik de Kruidvat spray mee, omdat ik ontzettend benieuwd was.20160109_143816De verpakking vind ik niet zo bijzonder, een wit met groene fles, niet te veel poespas. Ik vind het wel bij kruidvat passen, niet te veel maar wel verzorgd. De spray is zoals we die ook kennen bij bijvoorbeeld deodorants. Het ligt fijn in de hand en sprayt makkelijk.

Wat me opviel is dat bij het sprayen de milk niet alle kanten op vliegt, je houdt je badkamer dus best schoon, fijn! De substantie is natuurlijk niet als een melk, maar het is ook niet heel ‘hard’. Het lijkt een beetje op zonnebrand. De kleur is wit, je ziet dus goed waar je nog moet smeren. Het product smeert goed uit.20160109_143934Het is echt een spray and go, want hij trekt zo in! Ik begon bij mijn armen en toen ik aan mijn benen begon was hij bij mijn armen al ingetrokken. Groot pluspunt dus! Je verwacht het waarschijnlijk al, maar hij is niet zó voedend als een goede bodybutter of -lotion is. Voor de winter is dit product dus misschien niet ideaal, maar in de zomer kan dit een favoriet worden. Of voor tussendoor, ik heb bijvoorbeeld zelf niet elke dag een dikke bodybutter nodig. De geur van aloë vera kan ik trouwens altijd wel waarderen, lekker fris. Deze is niet heel heftig, fijn.

Dit product heeft me best verrast! Zoals ik op het begin al zei, ben ik niet zo’n fan van dit soort producten, maar als je dat wel bent is dit zeker een budgettopper. De geur is subtiel en zullen veel vrouwen wel kunnen verdelen en daarnaast is het gewoon heel snel, ideaal voor de drukke vrouw!

Te koop bij Kruidvat voor €3,29

Ben jij bekend met dit product?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

