Soap & Glory clean on me shower gel

20151221_115207In Londen kocht ik drie doucheproducten van Soap & Glory, een voor mij nog nieuw merk. De vrolijke verpakkingen trokken mijn aandacht en toen ik zag dat het ook nog 2+1 gratis was, twijfelde ik geen moment. Ik nam onder andere de clean on me showergel mee, die ik vandaag (iets later dan gepland) aan je laat zien.20151221_115215Zoals ik net ook al zei, trok de verpakking mijn aandacht. Het is totaal niet saai of basic, maar juist heel druk en vrolijk! Maar niet op de overdreven manier, ik vind het erg leuk! De fles heeft een pompflacon wat het heel handig maakt, twee pompjes op je douchepuf is voldoende.

Op de verpakking claimt soap & glorie trouwens dat er een ingebouwde bodylotion inzit, nu heb ik daar altijd mijn twijfels over. Sommige douchegels drogen de huid uit en anderen doen dat minder, maar de echte verzorging komt meestal toch van een bodylotion of -butter na het douchen. En zo heb ik deze douchegel ook ervaren, hij droogt mijn huid niet echt uit, maar echt verzorgend is hij ook niet.
20151221_115254De geur vond ik verrassend, ik had denk ik een iets zoetere geur verwacht, maar dat is deze niet. Het is een schone geur, met een vleugje mandarijn. Ik kan het niet goed omschrijven. Ik moet eerlijk bekennen dat de geur geen favoriet is, maar dat hij er zeker mee door kan. Hij is niet heel sterk en ook na het douchen blijf je hem niet lang ruiken.

De clean on me is een prima douchegel, hij maakt me schoon. De geur past goed bij de naam, maar is niet een favoriet van mij. Van het bodylotion effect merk ik persoonlijk niet heel veel, maar dat is voor mij ook zeker geen eis. De verpakking vind ik erg leuk en praktisch.

Gekocht bij Boots (UK) voor zo’n 5 pond.

Ben jij bekend met Soap & Glory?

2 gedachtes over “Soap & Glory clean on me shower gel

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

