Liebster Award – januari 2016

Schermafbeelding 2016-01-09 om 19.09.19

Lieve Stacey nomineerde mij voor de Liebster Award, nogmaals bedankt mop! Natuurlijk liet ik dit niet aan mij voorbijgaan en beantwoord ik vandaag haar vragen. Ik heb al vaker mensen genomineerd voor deze award, dus ik sla die stap over dit keer.

Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen? Ik las al een tijd blogs en toen ik me verveelde in de zomer van 2013 besloot ik om het ook eens te proberen. Dit was op mijn oude blog.

Wie zijn je favoriete bloggers en/of youtubers? Ik ben het altijd zo moeilijk om te kiezen! Ik ben meer een blog-persoon dan een youtube-fan, ik lees natuurlijk misslipgloss en veracamilla, maar er zijn ook veel andere (kleinere) blogs die ik met heel veel plezier lees. Persoonlijke beautyblogs zijn mijn favoriet trouwens.

Wanneer krijg je meestal inspiratie voor je blog? Dat verschilt, inspiratie haal ik uit andere blogs of gewoon uit het leven. Ze komen meestal heel spontaan.

Als je je blog in 1 woord moet omschrijven, wat zou dat zijn? Beauty.

Wat motiveert jou om te bloggen? Het plezier dat ik erin heb.

Wat zou je dit jaar anders willen doen op je blog? Het eerste half jaar van 2015 kwam er lang niet elke dag een artikel online omdat ik het niet redde met school, ik hoop dat ik dat dit jaar niet ga mee maken en dat ik beter kan plannen. Daarnaast hoop ik ook altijd mijn foto’s te verbeteren, die zijn nog lang niet perfect.

Welke apparatuur gebruik je voor je blog? Ik maak foto’s met mijn telefoon (aah, zo slecht!) en schrijf artikelen op mijn macbook.

Hoe kom je op ideeën voor je artikelen? Ik plaats natuurlijk 2 reviews per week, ik heb mijn wekelijkse photodiary, 1 fashion artikel per week en de zondag heeft ook zijn vaste artikelen. Dus ik heb maar ideeën nodig voor 2 dagen per week en die komen spontaan.

Hoe zie jij je blog over 5 jaar? Dat vind ik een moeilijk! Ik ben 23 en zit dan in een hele andere situatie dan nu, maar ik hoop dat ik dan ook nog mijn passie voor beauty heb. Ik hoop dat ik dan gegroeid ben en meer (vaste) lezers heb. Ik hoop dat ik er dan nog altijd veel plezier uit kan halen. Ik denk dat je blog altijd met de blogger meegroeit dus we zullen zien hoe ik mezelf ga ontwikkelen.

Zijn er onderwerpen waarover je zou willen bloggen maar niet durft? Ik zou willen dat ik mezelf zou durven laten zien en nog persoonlijker kan zijn. Ik post ook persoonlijke artikelen, maar altijd “anoniem” en dat vind ik jammer. Wie weet over 5 jaar!

Hoe vond je deze vragen? Ik vond ze leuk hihi, het waren niet allemaal van die standaard vragen!

Dankjewel voor nominatie Stacey! XX

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

