Barry M Speedy quick dry nail paint – Pit Stop

20151221_121821Ik vind grijze nagellak erg tof, het is klassiek en rustig maar niet heel saai. Toch had ik er nog geen in bezit, toen ik in Londen voor het Barry M schap stond, viel mijn oog op deze grijze lak uit de quick dry lijn. Ik heb heb voor je geswatcht. 20151221_121917Ik heb al verschillende Barry M lakken, uit verschillende collecties, allemaal bevallen ze me erg goed. Ik twijfelde er dan ook niet aan of ik deze wel fijn zou vinden, maar ik vroeg me wel af hoe ik het quick dry effect zou vinden.

Het kwastje is basic, maar lakt erg prettig. De lak verdeelt goed over mijn nagel en met twee laagjes zit de kleur er perfect op. De droogtijd vond ik niet extreem snel, iets sneller dan gewone lakjes, maar ik was niet heel erg onder de indruk. De houdbaarheid was zo’n 4 dagen, dat vind ik gemiddeld.
IMG_20160105_064736De grijze kleur vind ik zo mooi! Het is overigens een creamy lakje zonder al te veel poespas. De swatch is niet perfect overigens, maar in het echt zag het er beter uit. Dit is ook een leuke basis voor glitters. Ik vind de verpakking trouwens leuk, de geblokte vierkantjes vind ik wel iets hebben.

Ondanks het feit dat ik de quick dry techniek niet heb ervaren, ben ik wel erg blij met mijn nieuwe aanwinst. De kleur was precies wat ik nog zocht, de kwaliteit vind ik prima en de Barry M potjes zijn altijd leuk voor het oog.

Online te koop voor ongeveer €5

Ben jij bekend met de speedy lakjes?

 

Een gedachte over “Barry M Speedy quick dry nail paint – Pit Stop

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

