Photodiary 2016 #1 // NYE, Eten, Vuurwerk

PicMonkey CollageDe laatste week van de kerstvakantie is alweer voorbij, wat ging het snel. Ik heb de keuze gemaakt om dit jaar weer vanaf 1 te gaan tellen bij mijn wekelijkse diarys. Ik neem je mee naar de laatste dagen van 2015 en de eerste van 2016.PicMonkey Collage1Ontbijtje; twee mini broodjes en een yoghurtje. Lekker. // En throwback naar de Big Ben waar ik twee beken geleden was. // Bonbons eten die nog over waren van kerstmis.PicMonkey Collage2Deze nagellak is zooo mooi! // Maskertje, me-time. // Nieuwe bodybutter van Soap&Glory.PicMonkey Collage3Ook ik was benieuwd naar mijn 9 meest gelikete foto’s van het jaar. Verrassende keuze moet ik zeggen. Thanks lieve volgers voor de 15960 likes whoaa! Je kunt me vinden als @beautydiarynl // Ik maakte foto’s voor het opgemaakt artikel dat gisteren online kwam, ik bewaar m’n spulletjes altijd in een Forever21 tasje. // Naast alle chocolade eet ik ook nog fruit hoor.PicMonkey Collage4Appelflappen voor NYE. Ik bleef dit jaar thuis, gezellig met mijn ouders. // Vuurwerk. // We hebben €10,- gewonnen, helaas geen miljonair dus hihi.PicMonkey Collage51 januari is traditioneel de familie bezoeken. Bij oma en opa aten we lekker een appelbeignet. // 2 beauty foto’s voor instagram. De onderste zijn nieuwe items. // Mama maakte lekkere courgettesoep.

Hoe waren de feestdagen bij jou?

Een gedachte over “Photodiary 2016 #1 // NYE, Eten, Vuurwerk

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

