Opgemaakt // December 2015


20151228_094841
Het eerste opgemaakt van dit jaar is een feit. Whoo! Dit jaar zal ik weer één keer met maand mijn opgemaakte producten laten zien. Met vandaag nummer 1, de producten die ik in december van vorig jaar opmaakte. Let’s go!
20151228_095351The Body Shop blueberry body butter // Ik baal dat ik deze body butter heb opgemaakt, ik heb hem namelijk met heel veel plezier gebruikt. De geur vind ik heerlijk, de substantie was prettig en hij voedde mijn huid goed. Hij zit niet in het vaste assortiment, maar wie weet koop ik hem ooit wel weer eens opnieuw.

The Body Shop chocomania body scrub // Naast een body butter maakte ik ook een hele fijne body scrub van tbs op. Uit de chocomania lijn, die heerlijk naar chocolade ruikt. Het is een aanwezige geur, waar je echt van moet houden, maar ik vond ‘m wel lekker. Ik zou hem nu niet opnieuw kopen omdat ik de geur nu wel even zat ben, maar wie weet ooit in de toekomst. Ik vond de substantie overigens wel heel prettig.

Etos nachtcrème // Nadat ik vorige keer de dagcrème al opmaakte, ging deze maand de bijhorende nachtcrème van Etos op. Deze vond ik heel prettig, hij was dik en heel voedend. Deze zou ik zeker opnieuw kopen.

Dove gofresh cucumber deodorant // Dove heeft mijn favoriete deodorants en ook deze frisse komkommergeur vond ik heerlijk. Oké, het zijn niet de beste deo’s als je naar de werking kijkt maar voor mij is dit op een gewone dag meer dan voldoende. Deze koop ik binnenkort zeker weer opnieuw.

Kruidvat nail polish remover // Ook al draag ik elke dag nagellak, ik maak niet zo vaak een flesje nagellakremover op, ik gebruik namelijk meestal zo’n sponsje. Toch ging deze basic, budget remover afgelopen maand op. Hij was prima en deed z’n werk zoals het hoort. Deze zou ik wel opnieuw kopen.

Spa Secrets treasures of morocco shower foam // Nog zo’n fijn product van Kruidvat! Deze shower foam. De geur vond ik erg lekker en de foam had een heerlijke substantie, heel zacht. Ik heb nu een andere geur in de douche staan, maar ik zou deze best opnieuw kopen.
20151228_095143
Kruidvat (maxi) wattenschijfjes // Heel basic, wattenschijfjes. Deze zijn budgetproof en prima. Ik heb alweer nieuwe pakjes in de kast liggen.

Kruidvat HairRepair intensief 1 minuut masker // Soms heeft mijn (geverfde) haar iets extra’s nodig en dat vind ik dan in een haarmasker. Dit 1 minuut masker van Kruidvat vond ik prettig. M’n haar werd lekker zacht en zag er goed uit. Met mijn lang, dik haar maakte ik deze in één keer op.

Rituals hand therapy handscrub // Op het laatste was hij niet helemaal goed meer, maar wat vond ik deze handscrub fijn! Hij maakte mijn handen (in combinatie met een voedende handcrème) heel zacht. Hij rook een beetje naar appeltaart. Ik zou hem, om de geur, niet opnieuw kopen.

Catrice liquid liner (waterproof) // Twee catrice eyeliners die hetzelfde zijn, alleen was ééntje waterproof en de ander niet. De normale versie gebruik ik dagelijks met veel plezier, de waterproof versie vond ik niks en heb ik weggegooid.

Essence lash princess mascara // De verpakking van deze Essence mascara vind ik heel schattig, de werking vond ik prima. Hij was goed zwart en maakte mijn wimpers wel iets voller en langer, maar een false lash effect zou ik het niet noemen. Prima voor elke dag. Wie weet koop ik deze wel weer eens opnieuw.

Wat heb jij allemaal opgemaakt de laatste maand van 2015?

3 gedachtes over “Opgemaakt // December 2015

  1. Leuke producten heb je opgemaakt!
    Er is nu sale bij thebodyshop, dus misschien is de blueberry bodybutter ook wel in de korting 😉

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

