De ‘jaar in vogelvlucht’ tag

large

HAPPY NEW YEAR! Bij Sanne de jaar in vogelvlucht tag, het leek me leuk om deze ook in te vullen. Eigenlijk gaat dit over vorig jaar, hihi. Ik neem je heel kort mee naar 2015 om nog heel eventjes terug te blikken..

Ik kijk met een trots gevoel terug op… Het feit dat ik VWO4 toch nog netjes heb kunnen afronden en ik dit schooljaar dus toch in V5 zit, dat is namelijk niet makkelijk geweest. Maar nog trotser ben ik eigenlijk  op de groei die ik als persoon heb gemaakt dit jaar, ik wil niet te persoonlijk worden, maar het gaat heel goed met me. Ik zit goed in mijn vel en ik kan oprecht zeggen dat ik gelukkig ben geweest dit hele jaar en dat ik daar zelf voor heb gezorgd.

Ik denk met een lach terug aan… Zoveel! Er zijn zoveel leuke dingen gebeurd dit jaar. Ik ga dit heel algemeen nemen maar denk aan alle leuke dagen, middagen en avonden met lieve en leuke mensen. Of dat nu gaat over een rondje joggen met een vriendin, een film kijken, een high tea of een Ibiza Party.

Een aantal hoogtepunten van afgelopen jaar vond ik… Het weekendje Londen van afgelopen maand, dat stond al zo lang op mijn bucketlist! Als ik zo door mijn foto’s scroll op mijn telefoon zie ik dat dit jaar vol hoogtepunten bestond.

De persoon waar ik het meest dankbaar voor ben ik… Mijn beste vriendinnetje. We kennen elkaar nu zo’n 2,5 jaar en dit jaar zijn we nog closer geworden en kan ik zeggen dat we beste vriendinnen zijn. Daarnaast ben ik natuurlijk ook dankbaar voor mijn familie, met name mijn ouders, opa en oma maar dat ben ik altijd!

Wat ik het liefst wil vergeten van afgelopen jaar is… Niet veel eigelijk, misschien wat kleine dingen maar er zijn geen vervelende, nare gebeurtenissen geweest afgelopen jaar, gelukkig maar.

Andere dingen van 2015 die me bij gebleven zijn… Dat ik in een reclamespotje zit van een plaatselijke winkel, dat vind ik zo grappig! Ik zag het net weer voorbijkomen en moest er aan denken. En stiekem denk ik nu terug aan momenten dat ik moest lachen, maar ik zal ze jullie besparen.

Voor 2016 hoop ik… Net zo’n fijn jaar! Waarin ik, maar zeker mijn lieve familie en vrienden in veel geluk, liefde en gezondheid mogen leven. Ik hoop dat er genoeg leuke uitjes op de planning komen te staan met mensen waarvan ik houd. Dat ik leuke mensen mag ontmoeten. Dat ik mezelf nog meer ga ontwikkelen en dat ik blijf genieten van alle (kleine) geluksmomenten.

Een heel gezond, liefdevol & gelukkig 2016 lieve lezers! XXX

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

