Christmas 2015

PicMonkey Collage1Ik hou van kerstmis, zo dat is eruit. Ergens begin november wil ik de kerstboom al opzetten, beginnen de kerstfilms aantrekkelijk te worden en komen de kerstliedjes spontaan in mijn hoofd. Ik heb het geluk dat we drie dagen kerstmis vieren met verschillende mensen. Ik heb een paar foto’s gemaakt die ik toch even wil delen.PicMonkey Collage2Op de foto bovenaan dit artikel zie je onze accessoires, ons thema was roségoud. Op de foto hierboven zie je chocolaatjes, de kerstboom, onze traditionele sterlamp en koekjes.

Kerstavond gingen we eten bij mijn tante samen met mijn vaders kant van de familie. Eerste kerstdag kwam mama’s familie bij ons thuis en starten we met het ontbijt samen, zo gezellig om een hele dag met je familie door te brengen en wat te kletsen en spelletjes te spelen. En op tweede kerstdag gaan we in de namiddag naar vrienden van ons gezin waar we een hele gezellige avond hebben.
PicMonkey Collage3Cadeautjes onder de boom! // Een glas drinken. // Verse wafels van opa en oma. // We spelen altijd Buzz op de playstation. // Ik kreeg van mijn oom & tante een cadeaukaart.. // .. en van m’n andere tante dit leuke envelopje.

Hoe was jou kerstmis?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

