Christmas Nails 2015

IMG-20151224-WA0001MERRY CHRISTMAS! Elk jaar pak ik even extra uit wat nagellak betreft met kerstmis. Mijn familie vraagt ook standaard “laat je nagels een zien”, je bent een beautyblogger of je bent het niet hè. Vorig jaar ging ik nog in de weer met kerstman nepnagels, maar dit jaar koos ik voor twee mooie glitternagellakken. Ik laat het je even zien.IMG-20151224-WA0003

Dit is het! Op mijn andere hand zijn de wijsvinger en middelvinger rood en de andere twee (rosé)goud. Beide duimen zijn rood. De rode kleur vind ik echt typisch kerst spreken, maar de gouden kleur is ook een feestje. De rode Barry M lak heet Sparkling Red. De Maybelline lak is Knitted Gold (LE van twee jaar geleden denk ik).

GENIET VAN JULLIE KERSTDAGEN! XXX

2 gedachtes over “Christmas Nails 2015

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

