Londen 2015

bb1Normaal kun je om 06.00 een artikel verwachten, maar die van vandaag lukte me echt niet om op tijd af te krijgen. Sorry. Ik ben dit weekend naar Londen geweest en ik deel graag mijn verslag met je. Ik vertrok van vrijdag op zaterdag nacht rond 01.00 uur ’s nachts. En kwam maandagmorgen om 03.00 thuis, naar zo’n 5 uur vertraging te hebben gehad. Ik heb aardig wat foto’s gemaakt en een deel daarvan deel ik vandaag met je.Op bovenstaande foto’s zie je de Big Ben, overdag en ’s nachts. Ik denk dat we deze allemaal wel kennen. Dit was eigenlijk het eerste wat we zagen toen we zaterdagochtend de bus uitstapte.bhp1 bhp2Buckingham Palace stond ook op ons lijstje om te bekijken, het paleis waar de koningin woont. Ik vond het paleis zelf niet eens zo bijzonder, maar de (gouden) versieringen waren prachtig. We waren ook bij de wisseling van de wacht, maar het was zo druk dat we niet zo veel hebben kunnen zien.eten1 eten2Natuurlijk moest er ook gegeten worden. Toen we zaterdagochtend uit de bus kwamen gingen we eerst ontbijten. Ik nam fruit, een yoghurtje en een kopje thee. We zaten in zo’n chique typisch Brits zaakje. Heel leuk. ’s Middags aten we onze lunch en avondeten ineen en ik nam een veggie salad. ’s Avonds had ik nog honger (die salade was niet heel vullend) en at ik in bed op de hotelkamer nog een zakje chips. Het flesje water stond in de kamer.

’s Morgens ontbeten we in het hotel, er was geen uitgebreid buffet, maar er was wel voor iedereen wat. Ik nam eerst twee kleine croissantjes, daarna een broodje en vervolgens nog wat muesli met yoghurt. ’s Middags gingen we nog wat drinken bij Starbucks, ik nam een lekkere Toffee Nut Latte, aanrader.h1We sliepen in het Ibis hotel dat een stukje buiten de stad lag. Netjes hotel. Onze koffertjes waren klein en alles paste er net in. Als ik de foto van de bedden zie, wil ik daar meteen weer induiken. Wat heb ik heerlijk geslapen.le1The London Eye! Zo mooi! ov1 ov2Overige bezienswaardigheden. De gebouwen zijn er allemaal zo mooi! En de typische rode telefooncel stond er natuurlijk ook. Op veel plekken waar je oversteekt staat “Look Right” of “Look Left”, omdat het daar natuurlijk andersom is dan hier.ov3’s Avonds maakten we met de bus een lichttour door de stad, het is zo mooi daar! Bovenaan zie je Harrods, het bekende warenhuis, waar we helaas geen tijd meer voor hadden om binnen te gaan. Volgende keer als ik daar ben, is dat een van de eerste dingen die ik wil doen.
ws1Oxford Street in X-mas style.sl1Shoplog! Natuurlijk kocht ik ook wat dingetjes. De shirtjes komen van de H&M. Het rode Barry M lakje kreeg ik gratis bij het grijze lakje en de lippenbalsem. Als souvenirtje kocht ik de sneeuwbal. De bekende collection concealer stond op mijn lijstje, ik kocht de bijhorende foundation en ik kreeg de lip butter gratis (helaas kwam ik er te laat achter dat ie al gebruikt was, bummer). De Barry M en Collection spullen kocht ik bij Superdrug. Bij Boots kocht ik van Soap&Glory een bodyscrub, showergel en body butter. Het was 2+1 gratis.

Ben jij al eens in Londen geweest?

Een gedachte over “Londen 2015

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

