Photodiary 32 // Kerstboom, Sjaal, Haren Verven

PicMonkey CollageHet is weer maandag, pfff! Een nieuwe week, nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Ik neem je deze week weer mee door middel van foto’s. Volgende week zal ‘ie iets korter zijn, want dan gaat ie maar t/m vrijdag. Maar dat zien jullie dan wel. Eerst maar eens kijken naar afgelopen week! PicMonkey Collage1Twee foto’s voor een Instagram challenge; winterschoenen & home accessoires.PicMonkey Collage2Beauty foto’s voor instagram: Mooie oogmake-up producten, Spa Secrets shower foam & een Kenzo parfum sample, ik vond de geur wel lekker, maar zou niet snel een full size kopen.PicMonkey Collage3Onze kerstboom staan, yes! Before.. // .. And after! We hebben voor het rosegold thema gekozen dit jaar. // Favoriete sjaal deze winter, hij is lekker dik en mooi!PicMonkey Collage4Tijd om mijn uitgroei weer eens bij te werken, dat was nodig. Ik koos voor een iets donker blond dan normaal, maar dat is wel mooi voor de winter. // Wachten tot de verf is ingetrokken. De kleur is mooi geworden, goudblond. // Catrice eyeliners. De waterproof versie vind ik niks, de gewone versie vind ik wel fijn.PicMonkey Collage5Ik kom op school en zie dat er gewoon een heel kluisje uit elkaar ligt. Hoe dan?! // Leren op de studieplek. // Ons plus boodschappen pakket van dit jaar.

Hoe was je week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

