Photodiary 31 // Kerstboom, Pepernoten, Sinterklaas

PicMonkey CollageIk maakte veel foto’s deze week, deze diary is dus lekker gevuld. Ik ging naar school, maakte foto’s voor een instagram challenge deze maand, het was Sinterklaas en ik kwam helemaal in de kerstsfeer. Ik neem je mee.PicMonkey Collage1Het avondeten van zondagavond. Zo lekker! // Maandag had ik opeens een tussenuurtje dus ik chillde ‘m met wat klasgenoten. // Love Adele’s Hello! Ik zou graag naar het concert gaan, maar ik vind de kaartjes echt te prijzig, helaas.PicMonkey Collage2Beauty foto’s voor Instagram; de eyebrowkit is een favoriet, de blauwe nagellak droeg ik deze week, MAC, favoriete parfum is Rise & een make-up of the day (deel ervan dan hè).PicMonkey Collage3Dove bodylotion, deze geur is zo lekker! // Sweater Weather, love dit vest van de Forever21. // iMessage is zo’n fijn programma! Ik was aan het bijkletsen met een vriendin.PicMonkey Collage4Sinterklaas! Ik vier het helaas niet, maar we kochten voor mijn opa & oma de chocolaatjes en die deden we in het leuke tasje, gewoon om ze te bedanken voor alles wat ze voor mij doen. // Die XL chocolade letter is goddelijk, yummm! // Kruidnoten konden niet ontbreken.PicMonkey Collage5Met mama kerstballen kopen. We hebben zo lang staan twijfelen. // Onze kerstboom dit jaar! // We hadden geen zin om hem te versieren, maar gooide er maar snel wat lampjes in voor de gezelligheid.PicMonkey Collage6Zaterdag ging ik naar een kerstmarkt, waar onder andere de Etos stond met hun nieuwe producten. Sorry dat de foto wazig is trouwens. // Kopje muntthee drinken om op te warmen.

Heb jij Sinterklaas gevierd?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

