Favoriete Parfums // Najaar 2015

20151031_093258Ik draag elke dag parfum, zonder voel ik me niet af. In de zomer iets vaker de fruitige body splashes, in de winter waardeer ik de warme geuren en parfums weer wat meer. Ik laat je vandaag drie van mijn favoriete parfums zien en een verdwaalde body mist.

Guess Seductive // Mijn laatste aanwinst, maar zeker een groot favoriet. Deze lekkere parfum van Guess. Sowieso vind ik het flesje wel tof, maar het gaat natuurlijk om de geur. Een vrouwelijke geur die zeer geschikt is voor elke dag. Blijft goed hangen.

Beyoncé Rise // Misschien wel mijn meest favoriete parfum het hele jaar door, Rise van Beyoncé. De geur is vrouwelijk en sensueel. Een parfum die me wat meer kracht geeft, me vrouwelijk en sexy laat voelen. Een warme, maar toch draagbare geur. Ook deze blijft goed hangen. En wat is die dop mooi he?

Christian Aquilera // Deze verpakking vind ik prachtig, heel vrolijk, heel mooi. De geur vind ik heerlijk, wederom vrouwelijk met iets fruitigs en sensueels erdoorheen. Heerlijk! De geur vervaagt op een heerlijke manier, die als een walm om je heen blijft vliegen.

The Body Shop shea body mist // Deze body mist vind ik heerlijk, een warme noot geur. Daarom vind ik hem zo fijn in het najaar. De shea geur is sowieso heel lekker. Blijft niet zo heel lang hangen, maar voor een body mist vind ik dat prima.

Wat is jou favoriete geur voor de winter?

2 gedachtes over “Favoriete Parfums // Najaar 2015

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

