Favorieten 2015 #13

20151109_151220Een bescheiden groepje favorieten deze maand, maar daarom niet minder leuk. Ik ruilde mijn MAC Soft & Gentle weer eens in voor een budget highlighter, droeg met veel plezier mijn nieuwe Kiko nagellak, ruilde mijn vertrouwde roze garnier micellair water in voor de groene en geniet van de laatste restjes bodyscrub.

20151109_151408Garnier Micellair water // Zoals ik in de inleiding al schreef, ik gebruikte dit keer de groene variant in plaats van de roze. Ik merk geen verschil eerlijk gezegd. Ook deze is weer heel fijn! Verwijdert mijn make-up goed en is geschikt voor de gevoelige huid.

The Body Shop frosted cranberry body scrub // De nieuwe kerstcollectie komt langzaam weer in de winkels, maar ik maak de scrub van vorig jaar nog op. De cranberry geur is heel lekker en de scrub scrubt op een milde manier. Fijn product!

Kiko blauwe nagellak // Een donkerblauwe lak ontbrak nog in mijn stash, totdat ik deze kocht bij de Kiko een tijdje geleden. I love the colour! En zoals altijd is de kwaliteit ook weer goed.

Kruidvat rozen handcrème // Deze handcrème heb ik al best lang, maar ik kan hem sinds kort pas echt waarderen. Ik vind de kleur heel lekker en hij werkt oké. Voor de extreem droge handen misschien niet voedend genoeg, maar voor nu is ie nog prima bij mij.

Essence metal glam highlighter // Deze highlighter uit de kerstcollectie van alweer 2 (?) jaar geleden van essence gebruikte ik voordat ik Soft&Gentle kocht dagelijks. Ik besloot hem laatst weer uit de kast te halen en ik vind hem toch wel erg mooi. Niet heel subtiel, maar soms mag dat wel eens.

Wat was jouw echte favoriet afgelopen week?

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

