Liebster Award // Twee Keer Genomineerd

liebster-award-button-image

De afgelopen tijd ben ik genomineerd door twee leuke bloggers. Eerst door InspirationShake , eindelijk ga ik je vragen beantwoorden, het heeft even geduurd. En laatst ook nog door Myrthe. Dankjulliewel meiden! Bezoek je hun blogs ook even? Ik ga de vragen beantwoorden, maar heb besloten om niemand te nomineren omdat ik in het verleden al vaker een paar meiden heb genomineerd.

Hoe lang blog je al? Ik startte in 2013 op mijn oude blog, maar op beautydiarynl iets langer dan een jaar.

Waar gaat je naam voornamelijk over? Beauty! Maar ook over fashion, lifestyle en persoonlijke artikelen.

Wat is je favoriete soort blogpost om te lezen/bekijken? Reviews! Maar photodiary’s lees ik ook altijd met plezier.

Wat is je favoriete winkel? Moeilijk! Fashion; H&M, Bershka, New Look & Forever21. Beauty; Kiko, The Body Shop.

Wat is je favoriete make-up merk? Ik ga voor Kiko dan!

Wat is je favoriete haarstijl? Lang haar met losse krullen.

Wie zijn je favoriete youtubers? Ik kijk niet (meer) zo vaak youtube, maar ik volg Mascha op vloggloss trouw.

Als je naar een ander land naar keuze mocht verhuizen, waar zou je dan heen gaan? België, saai he? Ik ben niet zo’n avonturier en ik heb snel heimwee.

Wat is je favoriete boek/film? Mean Girls blijft een van mijn favoriete films.

Wat is je favoriete plek? Mijn huisje.

Kende je mijn blog van en wat vind je ervan? Ik kende InspirationShake nog niet, maar het ziet er leuk uit.

Waarom ben je begonnen met je blog/youtube kanaal? Ik volgde al een hele tijd blogs en toen ik me verveelde in de zomervakantie besloot ik het ook eens te proberen.

Wat is je favoriete beautyproduct? Mascara, omdat mascara alles afmaakt.

Nooit meer Instagram of nooit meer bloggen/youtube? Oh no! Dat is een gemene vraag. Pas?

Favoriete winkel – Douglas, ICI Paris of gewoon kruidvat? Ah, beiden hebben hun charmes. Maar mijn budget ligt meer bij kruidvat.

Wat staat er op nummer 1 van je bucketlist? Ik ben niet zo van de bucketlists, omdat ik meer in het moment leef. Lastig!

Wat vinden jullie van mijn blog? Ik vind je blog leuk, Myrthe!

Wat is je grootste blunder? Dit vind ik altijd zo moeilijk, omdat ik er nooit eentje kan verzinnen. Ik heb meer van die ‘awkward’ momenten, maar een echte blunder…

Naar welk land zou heel graag naar toe willen gaan? Ik zou heel graag eens naar Ibiza op vakantie willen gaan.

Met welk bedrijf had je de leukste samenwerking? Ik heb pas één echte samenwerking gegaan, dus dat is niet moeilijk. Ik mocht toen de Veet SpaWax reviewen.

Bedankt voor jullie nominatie lieve meiden! XX

Lief dat je een reactie achterlaat, maar plaats je het linkje van je eigen site in het daarvoor bestemde vakje?

